Mootori elektriosad/andurid/õhulugeja: CITROËN JUMPY II (VF7) 1.6 HDi 90 8V (2007 - 2016)


JP GROUP Andur,Jahutusvedeliku temp.
1593100100
Keskmine
  • Seeria: JP GROUP
  • Värv: Roheline
  • Ühenduste arv: 2
2,42 €
KAMOKA Andur,Jahutusvedeliku temp.
4080037
Säästlik
  • Korpusevärv: roheline
2,54 €
MAXGEAR Andur,Õlisurve
21-0105
Säästlik
  • Surve (bar): 0.5
  • Võtme suurus: 22
  • Pistikkontaktide arv: 1
  • Värv: hall
2,79 €
JP GROUP Õlisurvelülitus
1593500500
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 28622
  • TECDOC-mootorinumber: 29698
  • Plokieraldus:
  • Mootorikood: 9HM (DV6UC)
  • Mootorikood: 9HH (DV6DUM)
  • Surve (bar): 0.5
▼ Kuva kõik omadused (2)
2,83 €
EPS Õlisurvelülitus
1.800.116
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 28622
  • TECDOC-mootorinumber: 29698
  • Võtme suurus: 21
  • Surve (bar): 1
  • Keermemõõt: M16X1,5
2,93 €
ERA Õlisurvelülitus
330023
Keskmine
  • Surve (bar): 0.5
  • Keermemõõt: M16 x 1,5
  • tehnilise informatsiooni number: Circuit N.C.
Hind alates
3,00 €
Kõik hinnad
3,14 €
ERA Õlisurvelülitus
330026
Keskmine
  • Surve (bar): 0.5
  • Pistikkontaktide arv: 1
  • Keermemõõt: M16 x 1,5
  • tehnilise informatsiooni number: Circuit N.C.
Hind alates
3,16 €
Kõik hinnad
MAXGEAR Andur,Jahutusvedeliku temp.
21-0137
Säästlik
  • Värv: Roheline
  • Pistikkontaktide arv: 2
3,37 €
NTY Õlisurvelülitus
ECC-CT-001
Säästlik
  • Surve (bar): 0.5
  • Keermemõõt: M16X1,5
  • Seerianumber: ECC-CT-001
3,39 €
CALORSTAT by Vernet Õlisurvelülitus
OS3508
Preemium
  • Keermemõõt: M16x1.5
  • Lülitusrõhk [bar]: 0.5
  • Anduritüüp: kinnine anduri ehitusviis
3,43 €
DELPHI Õlisurvelülitus
SW90022
Preemium
  • Korpusevärv: hall
  • Surve (bar): 5
  • Pistikkontaktide arv: 1
  • Keermemõõt: M16x1.5-6g
  • Läbimõõt [mm]: 21
  • Võtme suurus: 21
Hind alates
3,67 €
Kõik hinnad
EPS Lüliti,sidurdamine(GRA)
1.810.192
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 28622
  • TECDOC-mootorinumber: 29698
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
3,90 €
KW Lüliti,sidurdamine(GRA)
510 192
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 28622
  • TECDOC-mootorinumber: 29698
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Seeria: Made in Italy - OE Equivalent
3,93 €
EPS Õlisurvelülitus
1.800.130
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 28622
  • TECDOC-mootorinumber: 29698
  • Värv: hall
  • Võtme suurus: 21
  • Surve (bar): 1
  • Keermemõõt: M16X1,5
▼ Kuva kõik omadused (1)
3,98 €
TOPRAN Andur,Jahutusvedeliku temp.
302 138
Säästlik
  • Värvimarkeering: roheline
  • Anduritüüp: NTC-andur
  • Pistikukatte kuju: ristkülik
  • Installatsiooniläbimõõt (mm): 20
  • Pistikkontaktide arv: 2
Hind alates
4,00 €
Kõik hinnad
DELPHI Õlisurvelülitus
SW90021
Preemium
  • Korpusevärv: hall
  • Läbimõõt [mm]: 22
  • Surve (bar): 5
  • Võtme suurus: 22
  • Pistikkontaktide arv: 1
  • Keermemõõt: M16x1.5-6g
4,09 €
FACET Õlisurvelülitus
7.0116
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 28622
  • TECDOC-mootorinumber: 29698
  • Võtme suurus: 21
  • Surve (bar): 1
  • Keermemõõt: M16X1,5
4,09 €
FACET Õlisurvelülitus
7.0130
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 28622
  • TECDOC-mootorinumber: 29698
  • Värv: hall
  • Võtme suurus: 21
  • Surve (bar): 1
  • Keermemõõt: M16X1,5
▼ Kuva kõik omadused (1)
4,20 €
NRF Andur,Jahutusvedeliku temp.
727003
Keskmine
  • Seeria: EASY FIT
  • OE-numbri jaoks: 9632562080
  • Täiendav tooteinfo 2: koos osadega
4,44 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname