Murdemoment (Nm) | 45 |
---|---|
Ühendustehnika | M5 / 3 Nm |
Koonusetõus | 63 |
Pikkus (mm) | 61 |
Keermemõõt | M12x1,25 |
Võtme suurus | 12 mm |
Väändejõud [Nm] | 22 |
Voolutugevus (A) | 16 |
Hõõgküünlateostus | hõõgküülal |
Hõõgküünlateostus | järelhõõgumiskõlbulik |
Pinge [V] | 11 |
Installatsiooni sügavus (mm) | 21 |
VW | 061 905 061 |
---|---|
VW | 068905061 |
VW | 102 130 02 |
NISSAN | 11065-V 0700 |
NISSAN | 11065-V 0710 |
VOLVO | 1 257 141 |
VOLVO | 1 257 889 |
AC | 28G |
VOLVO | 3081 6732 |
OPEL | 5614216 |
OPEL | 56 14 219 |
CITROEN | 5962.T2 |
PEUGEOT | 5962.T2 |
RENAULT | 77 00 854 538 |
DACIA | 77 00 854 538 |
DACIA | 77 00 856 292 |
RENAULT | 7700856292 |
RENAULT | 77 00 867 617 |
RENAULT | 7701 349 949 |
RENAULT | 7701 414 077 |
RENAULT | 7701 414 088 |
OPEL | 88.900.723 |
CITROEN/PEUGEOT | 9150860280 |
CITROEN/PEUGEOT | 9150861080 |
MITSUBISHI | M816732 |
CITROEN/PEUGEOT | MK P00 071 |
VW | N 019 100 05 |
VW | N0 190 811 |
VW | N0 190 812 |
VW | N0 190 814 |
VW | N0 190 971 |
CITROEN/PEUGEOT | 5962.T2 |
CITROEN/PEUGEOT | 59621X |
FORD | 795F6 M090 AA |
FORD | 6 075 812 |
FORD | 795F 6M090CA |
CITROEN/PEUGEOT | 59 621 Z |
CITROEN/PEUGEOT | 59 62J 7 |
VW | N 102 130 01 |
VW | N 102 130 02 |
VW | N 019 100 1 |
VW | N 019 100 2 |
VW | N 019 100 5 |
VW | N 019 100 6 |
NGK | 6285 |
---|---|
NGK | 1239 |
NGK | 3704 |
NGK | 3829 |
NGK | 4182 |
NGK | 4215 |
NGK | 4956 |
NGK | 6599 |
NGK | 7947 |
CHAMPION | CH260 |
ACDelco | 28G |
BOSCH | GLP 002 |
BorgWarner (BERU) | GN959 |
BOSCH | 0 250 201 032 |
CHAMPION | CH160002 |
CHAMPION | CH60/002 |
Motorcraft | EZD10 |
Motorcraft | EZDA |
FEBI BILSTEIN | 17980 |
DELPHI | HDS217 |
DELPHI | HDS341 |
ACDelco | 31G |
ACDelco | 500GG |
ACDelco | 508GG |
BOSCH | 2 |
BOSCH | 0 250 201 933 |
MAGNETI MARELLI | TIX 1A |
UNIPART | GGP 17 |
UNIPART | GGP 4 |
MAGNETI MARELLI | UX18A |
QUINTON HAZELL | QGP131 |
QUINTON HAZELL | QGP181 |
EYQUEM | CD659R |
EYQUEM | CD660R |
EYQUEM | CD661R |
EYQUEM | DD659R |
DENSO | DG-012 |
DELPHI | HDS254 |
DELPHI | HDS231 |
LUCAS ELECTRICAL | LP022 |
KLAXCAR FRANCE | 41205z |
LUCAS | LP026 |
BOSCH | 0 250 201 050 |
NGK | DP 2 |
NGK | Y204TS-1 |
BOSCH | 0 250 201 046 |
BOSCH | 0 250 201 031 |
BOSCH | 0 250 200 063 |
BOSCH | 0 250 201 004 |
BOSCH | 0 250 201 011 |
BOSCH | 0 250 201 015 |
BOSCH | 0 250 201 021 |
BOSCH | 0 250 201 415 |
DELPHI | HDS343 |
CHAMPION | CH179/002 |
NGK | Y 207 T |
NGK | Y 918 R |
MAGNETI MARELLI | UX 8A |
NGK | DPower2 |
NGK | Y 918 J |
QUINTON HAZELL | QGP 105 |
QUINTON HAZELL | QGP 112 |
NGK | DPower25 |
NGK | Y 932 R |
NGK | Y 933 J |
BOSCH | 0 250 201 930 |
TOPRAN | 700 406 |
NGK | DP-25 |
CHAMPION | CH-160 |
CHAMPION | CH-179 |
CHAMPION | CH-60 |
UNIPART | GGP 32 |
BorgWarner (BERU) | 0 100 220 103 |
BorgWarner (BERU) | 0 100 221 105 |
BorgWarner (BERU) | 0 100 226 173 |
BorgWarner (BERU) | 162 MJ |
BorgWarner (BERU) | 601 MJ |
BorgWarner (BERU) | 689 MJ |
BorgWarner (BERU) | 857 MJ |
BorgWarner (BERU) | GN 857 |
BorgWarner (BERU) | 604 MJ |
BorgWarner (BERU) | 0 100 221 108 |
BorgWarner (BERU) | GV 604 |
BorgWarner (BERU) | 0100221152 |
BorgWarner (BERU) | GV689 |
BorgWarner (BERU) | 0 100 226 164 |
BorgWarner (BERU) | 0 100 226 237 |
BorgWarner (BERU) | 844 MJ |
BorgWarner (BERU) | GN 959 |
BorgWarner (BERU) | GV 844 |
BorgWarner (BERU) | G1SB |
BorgWarner (BERU) | 0900102029 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname