Ülekandeliinide arv | 4 |
---|---|
Soovituslik vahetusintervall (km) | 160000 |
Täispikkus | 550 |
ka universaaltootena saadav vaata toode-nr. | 0258986507 |
VW | 025800376076W |
---|---|
VW | 030 906 265 AE |
AUDI | 030 906 265 BH |
SEAT | 030 906 265 BH |
VW | 030 906 265 BH |
SKODA | 030 906 265 BH |
SEAT | 030906265BH |
VW | 030 906 265 BJ |
VW | 6K0 906 265 |
VW | 6K0 906 265 BH |
AUDI | 030906265AE |
SEAT | 030906265AE |
SKODA | 030906265AE |
NGK | 97557 |
---|---|
BOSCH | 0 258 003 760 |
CONTINENTAL/VDO | A2C59513172Z |
NTK (NGK-GROUP) | 0151 |
NTK (NGK-GROUP) | OZA448-E31 |
BorgWarner (BERU) | OZH086 |
DENSO | DOX-1371 |
BOSCH | 0 258 003 677 |
BOSCH | 0 258 003 826 |
NTK (NGK-GROUP) | 97557 |
MTE-THOMSON | 7821.40.057 |
BorgWarner (BERU) | OZH071 |
BorgWarner (BERU) | 0 824 010 077 |
NTK (NGK-GROUP) | OZA660 EE27 |
BorgWarner (BERU) | 0 824 010 071 |
BorgWarner (BERU) | 0 824 010 102 |
MTE-THOMSON | 7821.40.052 |
MTE-THOMSON | 782140055 |
BOSCH | 0 258 003 825 |
BOSCH | 0 258 003 676 |
DELPHI | ES20256-12B1 |
BOSCH | 0 258 003 544 |
BOSCH | 0-258-003-545 |
BOSCH | 0 258 003 759 |
NGK | OZA660EE27 |
BOSCH | 0 258 986 507 |
CONTINENTAL/VDO | A2C59513172Z |
BorgWarner (BERU) | OZH 086 |
BorgWarner (BERU) | 0824010077 |
BorgWarner (BERU) | 0824010102 |
BorgWarner (BERU) | OZH071 |
BorgWarner (BERU) | 0 824 010 071 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname