SB tunnustatud pakend vaata spetsifikatsiooni | |
---|---|
Ühendustehnika | SAE/M4 |
Väändejõud alates [Nm] | 20 |
Väändejõud kuni [Nm] | 30 |
Keermemõõt | M14x1,25 |
Võtme suurus | 21 mm |
Elektroodide vahe (mm) | 0.8 |
Süüteküünal | koos lametihendikohaga |
Süüteküünal | 3-massielektroodid |
Keermepikkus (mm) | 19 |
tehnilise informatsiooni number | 14-7 DTU |
Seeria | ULTRA |
VAG | 000 057 067 A |
---|---|
VAG | 101 000 001 AC |
VAG | 101 000 005 AB |
VAG | 101 000 007 AB |
VAG | 101 000 027 AA |
VAG | 191 905 450 A |
VAG | 191 905 450 H |
VAG | 191 905 452 F |
PEUGEOT | 5962 21 |
RENAULT | 77 01 414 114 |
RENAULT | 77 01 414 140 |
PEUGEOT | 9151 873 580 |
PEUGEOT | 9151873580 |
TALBOT | A 519 383 80 |
VAG | N 017 811 40 |
VAG | N 017 811 54 |
VAG | N 017 811 64 |
VAG | N 017 811 68 |
VAG | N 017 811 72 |
VAG | N 017 812 46 |
VAG | N 017 812 49 |
VAG | N 017 812 52 |
VAG | N 017 812 7 |
VAG | N 017 813 47 |
VAG | N 017 813 50 |
VAG | Z 057 068 |
KLAXCAR FRANCE | 43046z |
---|---|
NGK | 2876 |
NGK | 3172 |
NGK | BP5EKA |
BOSCH | 0 241 235 633 |
BOSCH | W 7 DTC |
CHAMPION | N 7 BYC |
CHAMPION | OE 012 |
EYQUEM | C 62 LS 3X |
LETRIKA | FE 65 PTS |
BRISK | 1323 |
DENSO | W20EPB |
DENSO | W20TT |
SWAG | 50 91 3452 |
SWAG | 50 91 3453 |
SWAG | 30 91 3509 |
SWAG | 30 91 3508 |
KLAXCAR FRANCE | 43025z |
BOSCH | 0 241 235 643 |
BOSCH | 0 241 235 756 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname