Õlisurve/-taseme andur: SUBARU IMPREZA Universaal (GF) 1.6 i AWD (GF4) (1992 - 2000)


EPS Õlisurvelülitus
1.800.035
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 3634
  • Keermemõõt: 1/8 GAS
  • Surve (bar): 0
  • Võtme suurus: 24
2,31 €
JPN Õlisurvelülitus
40E0500-JPN
Keskmine
  • Surve (bar): 0.4
2,35 €
JPN Õlisurvelülitus
40E5003-JPN
Keskmine
  • Lülitusrõhk [bar]: 0.3
  • Ühenduste arv: 1
  • sobib pistikule: Lamepistik
  • Pistikute teostus: Lamepistik
2,68 €
FACET Õlisurvelülitus
7.0035
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 3634
  • Keermemõõt: 1/8 GAS
  • Surve (bar): 0
  • Võtme suurus: 24
2,76 €
JPN Õlisurvelülitus
40E4002-JPN
Keskmine
  • Surve (bar): 0.4
  • Keermemõõt: 1/8-GAS
  • Võtme suurus: 24 mm
2,77 €
KW Õlisurvelülitus
500 035
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 3634
  • Keermemõõt: 1/8 GAS
  • Surve (bar): 0
  • Võtme suurus: 24
  • Seeria: Made in Italy - OE Equivalent
2,92 €
JPN Õlisurvelülitus
40E5007-JPN
Keskmine
  • Keermemõõt: ZG1/8
  • Lülitusrõhk [bar]: 0.3
  • Võtme suurus: 27 mm
  • pakendi pikkus [cm]: 4
  • pakendi kõrgus [cm]: 3
  • Kaal (kg): 0.05
3,20 €
JAPKO Õlisurvelülitus
11401
Keskmine
  • Keermemõõt: ZG1/8
  • Lülitusrõhk [bar]: 0.3
  • Võtme suurus: 27 mm
3,23 €
JAPANPARTS Õlisurvelülitus
PO-401
Säästlik
  • Keermemõõt: ZG1/8
  • Lülitusrõhk [bar]: 0.3
  • Võtme suurus: 27 mm
Hind alates
4,11 €
Kõik hinnad

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname