Lüliti/regulaator: SSANGYONG ACTYON SPORTS I (QJ) 2.0 Xdi 4WD (2011 - ...)


MAXGEAR Lüliti,tagurdustuli
50-0321
Säästlik
  • TECDOC-mootorinumber: 26339
  • Keermemõõt: M14x2
  • Võtme suurus: 24
4,90 €
CALORSTAT by Vernet Lüliti,tagurdustuli
RS5589
Preemium
  • Keermemõõt: m14x2.0
  • Anduritüüp: lahtine anduri ehitusviis
Hind alates
8,11 €
Kõik hinnad
FAE Lüliti,tagurdustuli
40895
Keskmine
  • Keermemõõt: M 14x2
  • Täiendav tooteinfo 2: ilma kaablita
  • Pistikkontaktide arv: 2
  • Korpusevärv: must
11,64 €
VEMO Lüliti,tagurdustuli
V52-73-0014
Keskmine
  • Asukoht: Käiguhoovastiku süsteemil
  • Kaal (kg): 0.04
  • Keermemõõt: M 14x2
  • Paigaldus tüüp: kruvitud
  • Nominaalpinge (V): 12
  • Täiendav tooteinfo 2: ilma kaablita
▼ Kuva kõik omadused (3)
11,90 €
EPS Lüliti,tagurdustuli
1.860.309
Keskmine
  • Värvimarkeering: must
  • TECDOC-mootorinumber: 26339
  • Keermemõõt: M14x2
  • Võtme suurus: 24
12,22 €
FACET Lüliti,tagurdustuli
7.6309
Keskmine
  • Värvimarkeering: must
  • TECDOC-mootorinumber: 26339
  • Keermemõõt: M14x2
  • Võtme suurus: 24
15,29 €
KW Lüliti,tagurdustuli
560 309
Keskmine
  • Värvimarkeering: must
  • TECDOC-mootorinumber: 26339
  • Keermemõõt: M14x2
  • Võtme suurus: 24
  • Seeria: Made in Italy - OE Equivalent
16,97 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname