DPF-tahmafilter: SEAT LEON (1P1) 1.6 TDI (2010 - 2012)


JMJ DPF kübemefilter
JMJ1113
Keskmine
  • Ehitusaasta kuni: 12.2010
  • TECDOC-mootorinumber: SEAT CAYB
  • tehnilise informatsiooni number: 823BE
  • valmistaja-heitgaasinormile: EURO 5
  • Väljalaskesüsteem: Sõidukile tehases sisseehitatud tahma-/partiklifiltriga
  • Jälgi paigaldusjuhendit:
▼ Kuva kõik omadused (4)
368,43 €
AS DPF kübemefilter
FD5085
Säästlik
  • Ehitusaasta alates: 201012
  • EG/ECE - kõlblik:
  • Pikkus (mm): 1130
  • Sõidukivarustus: Sõidukile koos OBD
  • Materjal: Kordieriit
  • Kaal (kg): 8.5
▼ Kuva kõik omadused (1)
414,84 €
ESEN SKV DPF kübemefilter
62SKV514
Keskmine
  • Ehitusaasta kuni: 201012
  • EG/ECE - kõlblik:
  • Pikkus (mm): 1130
  • Heitgaaside normatiiv: Euro 5
  • Sõidukivarustus: Sõidukile koos OBD
  • Materjal: Kordieriit
▼ Kuva kõik omadused (2)
427,10 €
AS DPF kübemefilter
FD5060
Säästlik
  • Ehitusaasta kuni: 201012
  • EG/ECE - kõlblik:
  • Pikkus (mm): 1130
  • Kaal (kg): 8.6
  • Heitgaaside normatiiv: Euro 5
  • Sõidukivarustus: Sõidukile koos OBD
▼ Kuva kõik omadused (1)
440,30 €
Oyodo DPF kübemefilter
20N0153-OYO
Keskmine
  • Pikkus (mm): 1130
  • Heitgaaside normatiiv: Euro 5
  • Garantii: 3 aastat garantii
  • mitte heitgaasinormile: Euro 5
  • Täiendav tooteinfo 2: koos osadega
  • Toode täidetud: Euro 5
444,19 €
514,50 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname