Sisselaskekollektori tihend: SEAT CORDOBA (6L2) 1.2 (2002 - 2006)


FA1 Tihend,sisselaskekollektor
511-005
Säästlik
0,85 €
TOPRAN Tihend,sisselaskekollektor
111 052
Säästlik
Hind alates
1,26 €
Kõik hinnad
JP GROUP Tihend,sisselaskekollektor
1119609600
Keskmine
  • Seeria: JP GROUP
  • Tavapärasest pikem tarne
Hind alates
1,42 €
Kõik hinnad
AJUSA Tihend,sisselaskekollektor
24028700
Keskmine
  • Vajaminev tükihulk: 3
  • Plokieraldus:
  • TECDOC-mootorinumber: 16459
  • TECDOC-mootorinumber: 20510
  • Ehitusaasta alates: 200411
  • Asukoht: Imitoru
1,85 €
VICTOR REINZ Tihend,sisselaskekollektor
40-77557-00
Keskmine
  • Vajaminev tükihulk: 3
  • Plokieraldus:
  • TECDOC-mootorinumber: 16459
  • TECDOC-mootorinumber: 20510
2,32 €
CORTECO Tihend,sisselaskekollektor
450099H
Preemium
2,39 €
ELRING Tihend,sisselaskekollektor
504.170
Preemium
  • Vajaminev tükihulk: 3
Hind alates
2,49 €
Kõik hinnad
ELRING Tihend,sisselaskekollektori korpus
655.850
Preemium
▼ Kuva kõik omadused (6)
Hind alates
4,95 €
Kõik hinnad
VICTOR REINZ Tihend,sisselaskekollektor
70-31414-10
Keskmine
  • Plokieraldus:
  • TECDOC-mootorinumber: 16459
  • TECDOC-mootorinumber: 20510
  • temperatuurivahemik alates [°C]: 50
  • Värv: antratsiit
  • Keemilised omadused: mitte lahustisisaldusega
▼ Kuva kõik omadused (8)
Hind alates
5,06 €
Kõik hinnad

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname