Turbo survevoolik: SEAT ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDi 4Drive (2018 - 2022)


TECHPARTS Turbo lõdvik
04L145828D
Keskmine
  • Turbokompressori toru: Turbokompressor pärast kompressoriõhu radiaatorit
  • Turbokompressori toru: Kuum külg
  • vooliku pikkus [mm]: 170
  • Siseläbimõõt 1 [mm]: 48
  • Siseläbimõõt 2 (mm): 50
7,52 €
vika Turbo lõdvik
11451805101
Säästlik
10,77 €
METZGER Turbo lõdvik
2400883
Säästlik
12,83 €
GATES Turbo lõdvik
09-0803
Preemium
  • Turbokompressori toru: Turbokompressor pärast kompressoriõhu radiaatorit
  • Turbokompressori toru: Kuum külg
  • Siseläbimõõt 1 [mm]: 51
  • Siseläbimõõt 2 (mm): 51
  • vooliku pikkus [mm]: 170
  • Materjal: Silikoon
▼ Kuva kõik omadused (2)
Hind alates
20,62 €
Kõik hinnad
23,52 €
TOPRAN Turbo lõdvik
119 081
Säästlik
  • Turbokompressori toru: Turbokompressor pärast torustikku
  • Materjal: kumm koos koekihiga
  • Täiendav tooteinfo 2: koos kammitsaga
  • Vooliku tüüp: Eelvormitud voolik
27,16 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname