Otsi numbri järgi: rfyo14302


JAPANPARTS Õlifilter
FO-314S
Säästlik
  • Filtritüüp: Keeratav filter
  • Pikkus (mm): 125
  • Sisekeere (mm): M26 x 1,5
  • Välisläbimõõt [mm]: 89.8
  • tehnilise informatsiooni number: By-pass
  • Installatsiooniläbimõõt (mm): 86
4,90 €
ASHIKA Õlifilter
10-03-314
Säästlik
  • Filtritüüp: Keeratav filter
  • Pikkus (mm): 125
  • Sisekeere (mm): M26 x 1,5
  • Välisläbimõõt [mm]: 89.8
  • tehnilise informatsiooni number: By-pass
  • Installatsiooniläbimõõt (mm): 86
5,01 €
JAPKO Õlifilter
10314
Keskmine
  • Filtritüüp: Keeratav filter
  • Pikkus (mm): 125
  • Sisekeere (mm): M26 x 1,5
  • Välisläbimõõt [mm]: 89.8
  • tehnilise informatsiooni number: By-pass
  • Installatsiooniläbimõõt (mm): 86
5,70 €
CHAMPION Õlifilter
COF100271S
Keskmine
  • Filtritüüp: Keeratav filter
  • pakendi pikkus [cm]: 9.5
  • pakendi laius [cm]: 9.5
  • pakendi kõrgus [cm]: 13
  • Kõrgus (mm): 126
  • Keermemõõt: M26x1.5
▼ Kuva kõik omadused (5)
6,53 €
PURFLUX Õlifilter
LS894
Preemium
  • Kõrgus (mm): 122
  • Läbimõõt 3 (mm): 77
  • Läbimõõt 4 (mm): 87
  • Välisläbimõõt [mm]: 94
  • Filtritüüp: Keeratav filter
  • Keermemõõt 1: M26x1,5
10,53 €
CoopersFiaam Õlifilter
FT5449
Preemium
  • Filtritüüp: Keeratav filter
  • Kõrgus (mm): 120
  • Keermemõõt: M26x1,5
  • Välisläbimõõt [mm]: 93
13,08 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname