Otsi numbri järgi: le1s713051bb


GSP Õõtshoob
S060447
Keskmine
  • Varda tüüp: Õõtshoob
  • Asukoht: all
  • Asukoht: esisild vasakul
  • koonusemõõt (mm): 21
  • Paaristoote koodid: S060448
41,92 €
NTY Õõtshoob
ZWD-FR-004
Säästlik
  • Varda tüüp: Õõtshoob
  • Asukoht: esisild vasakul
  • koonusemõõt (mm): 21
  • Seerianumber: ZWD-FR-004
  • Paaristoote koodid: ZWD-FR-003
45,42 €
FEBI BILSTEIN Õõtshoob
21675
Keskmine
  • Asukoht: esisild alla
  • Asukoht: vasakul
  • Paaristoote koodid: 21674
  • Kaal (kg): 4.63
  • Materjal: Raudplekk
  • Varda tüüp: Õõtshoob
▼ Kuva kõik omadused (3)
Hind alates
47,24 €
Kõik hinnad
TRW Õõtshoob
JTC966
Preemium
  • Varda tüüp: Õõtshoob
  • Paaristoote koodid: JTC967
49,04 €
BLUE PRINT Õõtshoob
ADJ138616
Preemium
  • Asukoht: esisild alla
  • Asukoht: vasakul
  • Kaal (kg): 4.63
  • Materjal: Raudplekk
  • Varda tüüp: Õõtshoob
  • Täiendav tooteinfo 2: koos kande-/juhtliigendiga
▼ Kuva kõik omadused (2)
51,26 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname