Otsi numbri järgi: 60562571


DOLZ Veepump, mootori jahutus
A131ST
Keskmine
  • Tiiviku diameter [mm]: 70.5
  • Kaal (kg): 0.78
  • Küte/Jahutus: Sõidukitelekoos autom.ventilaatoriga
  • Korpusetüüp: ilma korpuseta
Hind alates
14,26 €
Kõik hinnad
KAMOKA Veepump, mootori jahutus
T0011
Säästlik
  • Veepumba versioon: jaoks segmendiks rihmülekandega
17,32 €
JAPANPARTS Veepump, mootori jahutus
PQ-920
Säästlik
  • Kinnitusaukude vahe (mm): 45
  • Ehituskõrgus (mm): 126.3
  • Kinnitusaukude hulk: 3
22,59 €
ASHIKA Veepump, mootori jahutus
35-09-920
Säästlik
  • Kinnitusaukude vahe (mm): 45
  • Ehituskõrgus (mm): 126.3
  • Kinnitusaukude hulk: 3
22,61 €
JAPKO Veepump, mootori jahutus
35920
Keskmine
  • Kinnitusaukude vahe (mm): 45
  • Ehituskõrgus (mm): 126.3
  • Kinnitusaukude hulk: 3
25,74 €
Saleri SIL Veepump, mootori jahutus
PA1116
Säästlik
  • Tiiviku diameter [mm]: 71
  • Materjal tihend: Kumm
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Ääriku läbimõõt [mm]: 41
  • Täiendav tooteinfo 2: ilma kaaneta
  • Ventilaatorilabade/labade arv: 7
▼ Kuva kõik omadused (1)
27,84 €
DOLZ Veepump, mootori jahutus
A330ST
Keskmine
  • Tiiviku diameter [mm]: 70.5
  • Korpusetüüp: ilma korpuseta
  • Kaal (kg): 0.94
29,41 €
DOLZ Veepump, mootori jahutus
A330
Keskmine
  • Kaal (kg): 1.33
  • Korpusetüüp: koos korpusega
32,12 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname