Otsi numbri järgi: 46527105


MAXGEAR Termostaat, jahutusvedelik
18-0249
Säästlik
  • Avamistemperatuur (°C): 88
  • Täiendav tooteinfo: koos tihendiga
  • Täiendav tooteinfo 2: koos anduriga
24,19 €
CALORSTAT by Vernet Termostaat, jahutusvedelik
TH6489.88J
Preemium
  • Avamistemperatuur (°C): 88
  • Korpuse materjal: Alumiinium
  • Täiendav tooteinfo: koos tihendiga
29,21 €
ORIGINAL IMPERIUM Termostaadi korpus
90761
Säästlik
  • Avamistemperatuur (°C): 88
  • Täiendav tooteinfo: koos tihendiga
  • Kaal (g): 451
  • Täiendav tooteinfo 2: koos termostaadiga
  • OE-numbri jaoks: 60815681
33,98 €
BEHR Termostaat, jahutusvedelik
TI 115 88
Preemium
  • Avamistemperatuur (°C): 88
50,41 €
MOTORAD Termostaat, jahutusvedelik
776-88K
Säästlik
  • Avamistemperatuur (°C): 88
  • Täiendav tooteinfo: koos tihendiga
  • Täiendav tooteinfo 2: koos anduriga
  • pakendi laius [cm]: 15
  • pakendi kõrgus [cm]: 11
  • Kaal (g): 425
▼ Kuva kõik omadused (2)
53,94 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname