Otsi numbri järgi: 4301017


SWAG Õlikork, karter
11 10 8810
Keskmine
  • Materjal: Metall
  • Kvaliteet/klass: 4.8
  • Täiendav tooteinfo 2: koos rõngastihendiga
  • Väliskeerme mõõde: M14 x 1,5
  • Kruvipikkus kruvipea all [mm]: 19
  • Pikkus (mm): 30
▼ Kuva kõik omadused (6)
2,40 €
AIC Õlikork, karter
52878
Säästlik
  • Võtme suurus: 13
  • Kruvipea-/Mutriprofiil: Väliskuuskant
  • Keermepikkus (mm): 14
  • Pikkus (mm): 20
  • Keermemõõt: M14 x 1,5
  • Täiendav tooteinfo: koos tihendiga
▼ Kuva kõik omadused (1)
2,48 €
FEBI BILSTEIN Õlikork, karter
108810
Keskmine
  • Materjal: Metall
  • Kvaliteet/klass: 4.8
  • Täiendav tooteinfo 2: koos rõngastihendiga
  • Väliskeerme mõõde: M14 x 1,5
  • Kruvipikkus kruvipea all [mm]: 19
  • Pikkus (mm): 30
▼ Kuva kõik omadused (6)
2,54 €
METZGER Õlikork, karter
8030033
Säästlik
  • Materjal: Metall
  • Täiendav tooteinfo 2: koos rõngastihendiga
  • Kruvipikkus kruvipea all [mm]: 19
  • Pikkus (mm): 30
  • Võtme suurus: 13
  • Kruvipea-/Mutriprofiil: Väliskuuskant
▼ Kuva kõik omadused (2)
3,53 €
BLUE PRINT Õlikork, karter
ADA100107
Preemium
  • Pikkus (mm): 31
  • Kaal (kg): 0.42
  • Materjal: Metall
  • Kvaliteet/klass: 4.8
  • Täiendav tooteinfo 2: koos rõngastihendiga
  • Väliskeerme mõõde: M14 x 1,5
4,68 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname