Otsi numbri järgi: 4120a166


NTY Puks, õõtshoob
ZTT-MS-007E
Säästlik
▼ Kuva kõik omadused (1)
  • Tavapärasest pikem tarne
Hind alates
6,55 €
Kõik hinnad
ORIGINAL IMPERIUM Puks, sillatala
38939
Säästlik
8,74 €
STELLOX Puks, õõtshoob
77-00662-SX
Keskmine
▼ Kuva kõik omadused (1)
8,85 €
TRISCAN Puks, õõtshoob
8500 10894
Säästlik
  • Vajaminev tükihulk: 2
  • Paigaldus tüüp: Kammits
  • Varda tüüp: Pikivarras
  • soovitava lisavarustuse artiklinumber: 8500 10409
11,41 €
TEDGUM Hülss, õõtshoova puks
00449020
Säästlik
12,70 €
FEBEST Puks, õõtshoob
MAB-CW8
Säästlik
  • Asukoht: ees
  • Asukoht: Tagasild üleval
  • pakendi laius [cm]: 7.4
  • pakendi kõrgus [cm]: 7.4
  • Kaal (kg): 0.599
  • pakendi pikkus [cm]: 12.8
▼ Kuva kõik omadused (2)
13,46 €
KAVO PARTS Puks, õõtshoob
SCR-5583
Keskmine
  • Kõrgus 1 (mm): 42.6
  • Kõrgus 2 (mm): 34
  • Välisläbimõõt [mm]: 71
23,63 €
TEDGUM Hülss, õõtshoova puks
00449925
Säästlik
▼ Kuva kõik omadused (2)
31,05 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname