Otsi numbri järgi: 1k0145834p


DENCKERMANN Turbo lõdvik
F100062
Säästlik
  • Siseläbimõõt 1 [mm]: 56
  • Siseläbimõõt 2 (mm): 48
  • vooliku pikkus [mm]: 325
15,37 €
ABAKUS Turbo lõdvik
054-028-159
Säästlik
15,63 €
THERMOTEC Turbo lõdvik
DCW214TT
Keskmine
28,12 €
ESEN SKV Turbo lõdvik
24SKV054
Keskmine
  • Kaal (kg): 0.44
  • Jahutustorustik: Kompressoriõhu radiaator pärast torustikku
  • Jahutustorustik: Külm külg
  • Oluline on võrrelda vana uue osaga (eriti OE-numbrit):
  • Asukoht: taga paremal
28,26 €
MAXGEAR Turbo lõdvik
68-0115
Säästlik
▼ Kuva kõik omadused (1)
29,56 €
METZGER Turbo lõdvik
2400174
Säästlik
  • Asukoht: Kompressoriõhu radiaator
  • Asukoht: paremal
  • OE-numbri jaoks: 1K0 145 834 P
  • Täiendav tooteinfo 2: kiirliidesega
  • soovitava lisavarustuse artiklinumber: 2400581
33,00 €
vika Turbo lõdvik
11451782601
Säästlik
34,57 €
40,04 €
BUGIAD Turbo lõdvik
87604
Säästlik
▼ Kuva kõik omadused (1)
41,89 €
44,14 €
MEYLE Turbo lõdvik
100 036 0089
Keskmine
  • Asukoht: paremal
  • Materjal: PE (Polyethylen)
  • Turbokompressori toru: Külm külg
  • Seeria: MEYLE-ORIGINAL: True to OE.
45,76 €
GATES Turbo lõdvik
09-0280
Preemium
  • Siseläbimõõt 1 [mm]: 56
  • Siseläbimõõt 2 (mm): 48
  • vooliku pikkus [mm]: 325
  • Materjal: PE (Polyethylen)
  • Värv: Must
  • jälgida juhiseid:
71,52 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname