Otsi numbri järgi: 16900sm4a30


ASHIKA Kütusefilter
30-04-411
Säästlik
  • Pikkus (mm): 94.5
  • Sisekeere (mm): IN: M14 x 1,5 OU
  • Välisläbimõõt [mm]: 86
  • Filtritüüp: Keeratav filter
3,86 €
JPN Kütusefilter
30F4005-JPN
Keskmine
  • Filtritüüp: Ühendusfilter
  • keermemõõt, sissepääs: M 14 X 1.5
  • keermemõõt, väljapääs: M 12 X 1.25
4,04 €
JAPANPARTS Kütusefilter
FC-411S
Säästlik
  • Pikkus (mm): 94.5
  • Sisekeere (mm): IN: M14 x 1,5 OU
  • Välisläbimõõt [mm]: 86
  • Filtritüüp: Keeratav filter
4,48 €
MAXGEAR Kütusefilter
26-2187
Säästlik
5,71 €
BLUE PRINT Kütusefilter
ADH22325
Preemium
  • Filtritüüp: Ühendusfilter
  • Välisläbimõõt [mm]: 86
  • Kõrgus (mm): 95
  • Kaal (kg): 0.34
  • Sisekeermemõõde: M12 x 1,5
  • Täiendav tooteinfo: koos tihenditega
▼ Kuva kõik omadused (1)
Hind alates
9,03 €
Kõik hinnad
KNECHT Kütusefilter
KL 108
Preemium
  • keermemõõt, sissepääs: M14x1,5
  • keermemõõt, väljapääs: M12x1,25
  • pakendi laius [cm]: 8.7
  • pakendi kõrgus [cm]: 11
  • Läbimõõt [mm]: 70
  • Kõrgus (mm): 94
▼ Kuva kõik omadused (3)
14,40 €
MAHLE Kütusefilter
KL 108
Preemium
  • keermemõõt, sissepääs: M14x1,5
  • keermemõõt, väljapääs: M12x1,25
  • pakendi laius [cm]: 8.7
  • pakendi kõrgus [cm]: 11
  • Läbimõõt [mm]: 70
  • Kõrgus (mm): 94
▼ Kuva kõik omadused (3)
14,70 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname