Otsi numbri järgi: 1643202231


KAMOKA Õhuamort
2070014
Säästlik
  • Asukoht: Tagasild
  • Amortisaatori tüüp: Gaasirõhk
  • Amortisaatorisüsteem: Monotube
  • Amortisaatori kinnitamise tüüp: Hargi all
  • Vedrustus: sõidukitele ilma elektr.vedrustusreguleerijata
  • Amortisaatori liik: mitte vedrukandev amort
▼ Kuva kõik omadused (1)
93,17 €
ASHIKA Amortisaator
MA-AS037
Säästlik
▼ Kuva kõik omadused (2)
105,14 €
JAPANPARTS Amortisaator
MM-AS037
Säästlik
▼ Kuva kõik omadused (2)
105,38 €
JAPKO Amortisaator
MJAS037
Keskmine
▼ Kuva kõik omadused (2)
124,59 €
Arnott Õhuamort
SK-2868
Keskmine
  • Asukoht: Tagasild
  • Amortisaatori kinnitamise tüüp: Hargi all
  • Amortisaatori tüüp: Õlisurve
  • Amortisaatori liik: Vedrutaldrikuga amortisaator
  • Amortisaatori kinnitamise tüüp: sild üleval
  • pakendi pikkus [cm]: 67
▼ Kuva kõik omadused (8)
Hind alates
139,45 €
Kõik hinnad
BILSTEIN Amortisaator
24-158657
Preemium
▼ Kuva kõik omadused (2)
156,56 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname