Otsi numbri järgi: 1112800q0a


TOPRAN Õlikork, karter
721 134
Säästlik
  • Kruvipea-/Mutriprofiil: sisenelikant
  • Keerme samm (mm): 1.5
  • Keermemõõt: M 16
Hind alates
0,72 €
Kõik hinnad
FA1 Õlikork, karter
518.471.001
Säästlik
  • lisaks vajatav toode (tootekood): 968.330.100
  • Pikkus (mm): 12
  • Keermemõõt: M16X1,5
  • lisaks vajatav toode (tootekood): 542.470.100
0,81 €
FA1 Õlikork, karter
518.471.021
Säästlik
  • Täiendav tooteinfo 2: koos rõngastihendiga
  • Pikkus (mm): 12
  • Keermemõõt: M16X1,5
  • valikuliselt:
Hind alates
0,84 €
Kõik hinnad
FEBI BILSTEIN Õlikork, karter
45890
Keskmine
  • Kruvipikkus kruvipea all [mm]: 17
  • Pikkus (mm): 20
  • Kaal (kg): 0.02
  • Materjal: Metall
  • Võtme suurus: 8
  • Välisläbimõõt [mm]: 22
▼ Kuva kõik omadused (5)
Hind alates
1,16 €
Kõik hinnad
SWAG Õlikork, karter
60 94 5890
Keskmine
  • Kruvipikkus kruvipea all [mm]: 17
  • Pikkus (mm): 20
  • Materjal: Metall
  • Võtme suurus: 8
  • Välisläbimõõt [mm]: 22
  • Kruvipea-/Mutriprofiil: sisenelikant
▼ Kuva kõik omadused (4)
1,22 €
Dr.Motor Automotive Õlikork, karter
DRM01357
Keskmine
  • Võtme suurus: 8
  • Kruvipea-/Mutriprofiil: sisenelikant
  • Täiendav tooteinfo 2: koos rõngastihendiga
  • Keermemõõt: M16x1,5x12
1,22 €
FEBI BILSTEIN Õlikork, karter
48880
Keskmine
  • Kruvipikkus kruvipea all [mm]: 17
  • Pikkus (mm): 20
  • Kaal (kg): 0.02
  • Materjal: Metall
  • Võtme suurus: 8
  • Välisläbimõõt [mm]: 22
▼ Kuva kõik omadused (5)
1,32 €
ELRING Õlikork, karter
390.430
Preemium
  • Kruvipea-/Mutriprofiil: sisenelikant
  • Täiendav tooteinfo 2: ilma rõngastihendita
  • alternatiivne remondikomplekt: 434.940
  • Keermemõõt: M16x1,5x12
Hind alates
1,48 €
Kõik hinnad
ELRING Õlikork, karter
434.941
Preemium
  • Kruvipea-/Mutriprofiil: sisenelikant
  • Täiendav tooteinfo 2: koos rõngastihendiga
  • Keermemõõt: M16x1,5x12
  • Versioon: incl. 834.823
  • Versioon: incl. 813.052
Hind alates
1,78 €
Kõik hinnad
SWAG Sulgurkruvi, käigukasti korpus
60 10 1250
Keskmine
  • Materjal: Metall
  • Võtme suurus: 8
  • Kruvipea-/Mutriprofiil: sisenelikant
  • Pealispind: tsingitud
  • Väliskeerme mõõde: M16 x 1,5
  • Täiendav tooteinfo 2: koos rõngastihendiga
▼ Kuva kõik omadused (3)
Hind alates
1,84 €
Kõik hinnad
FEBI BILSTEIN Sulgurkruvi, käigukasti korpus
101250
Keskmine
  • Materjal: Metall
  • Võtme suurus: 8
  • Kruvipea-/Mutriprofiil: sisenelikant
  • Pealispind: tsingitud
  • Väliskeerme mõõde: M16 x 1,5
  • Täiendav tooteinfo 2: koos rõngastihendiga
▼ Kuva kõik omadused (3)
Hind alates
1,85 €
Kõik hinnad
VAICO Õlikork, karter
V46-0422
Keskmine
  • Kaal (kg): 0.02
  • Võtme suurus: 8
  • Kruvipea-/Mutriprofiil: sisenelikant
  • Pealispind: tsingitud
  • Asukoht: mootoripoolne
  • Vajaminev tükihulk: 1
▼ Kuva kõik omadused (5)
1,96 €
METZGER Õlikork, karter
8030049
Säästlik
  • Materjal: Metall
  • Võtme suurus: 8
  • Välisläbimõõt [mm]: 22
  • Kruvipea-/Mutriprofiil: sisenelikant
  • Keermemõõt: M16X1,5
  • Jämedus/Tugevus (mm): 1.5
▼ Kuva kõik omadused (11)
2,04 €
TRISCAN Õlikork, karter
9500 1003
Säästlik
  • Keermepikkus (mm): 12
  • Pikkus (mm): 15.5
  • Keermemõõt: M16x1,50
  • Võtme suurus: 8x8
2,24 €
METZGER Valik, õli väljalaskekruvid
8030099
Säästlik
  • Üksikosad vaata osanimekirja:
  • Hulgaühik: Tükk
  • Täiendav tooteinfo 2: Sortimentkastiga
316,97 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname