Otsi numbri järgi: 103460200c


BOSCH Rattaandur, rehvirõhu kontrollsüsteem
F 026 C00 466
Preemium
  • Sagedusala [MHz]: 433
  • Värv: hõbe
  • Materjal: Metall
25,28 €
BOSCH Rattaandur, rehvirõhu kontrollsüsteem
F 026 C00 467
Preemium
  • Sagedusala [MHz]: 433
  • Materjal: Metall
  • Värv: titaan
25,28 €
BOSCH Rattaandur, rehvirõhu kontrollsüsteem
F 026 C00 468
Preemium
  • Sagedusala [MHz]: 433
  • Materjal: Metall
  • Värv: must
25,28 €
BOSCH Rattaandur, rehvirõhu kontrollsüsteem
F 026 C00 469
Preemium
  • Sagedusala [MHz]: 433
  • Värv: must
  • Materjal: Kumm
25,28 €
CONTINENTAL/VDO Rattaandur, rehvirõhu kontrollsüsteem
A2C1026160080
Preemium
  • Versioon: TG1C
  • Sagedusala [MHz]: 433
  • Klapisäärematerjal: Alumiinium
  • Jälgi paigaldusjuhendit:
  • soovitava lisavarustuse artiklinumber: A2C59507831
  • soovitava lisavarustuse artiklinumber: A2C59517072
▼ Kuva kõik omadused (4)
35,73 €
SIDAT Rattaandur, rehvirõhu kontrollsüsteem
780090
Säästlik
  • Kvaliteet: GENUINE
  • tootekoodile: 780090
40,05 €
SKF Rattaandur, rehvirõhu kontrollsüsteem
VKRA 110053
Preemium
  • Sagedusala [MHz]: 433
  • lubatud suurim kiirus (km/h): 250
  • Paigaldus tüüp: kruvitud
  • Täiendav tooteinfo 2: koos klappidega
  • Täiendav tooteinfo 2: T-kujulise soonega
  • Korpusevärv: must/valge
▼ Kuva kõik omadused (1)
42,35 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname