Otsi numbri järgi: 06A145710


MAXGEAR Turborõhu juhtklapp
58-0086
Säästlik
  • Rakendustüüp: pneumaatiline
  • OE-numbri jaoks: 06A 145 710 N
8,27 €
Oyodo Turborõhu juhtklapp
21F9010-OYO
Keskmine
  • Rakendustüüp: pneumaatiline
8,44 €
MAXGEAR Turborõhu juhtklapp
58-0087
Säästlik
  • Rakendustüüp: pneumaatiline
8,63 €
NTY Turborõhu juhtklapp
ECD-VW-000
Säästlik
  • Rakendustüüp: pneumaatiline
  • OE-numbri jaoks: 06A 145 710 N
  • Seerianumber: ECD-VW-000
9,41 €
ENGITECH Klapp,õhujuhtimine-õhuvõtt
ENT330004
Keskmine
  • Rakendustüüp: pneumaatiline
  • Klapitüüp: Õhuklapp
10,83 €
Stark Turborõhu juhtklapp
SKBPC-4450002
Säästlik
  • Rakendustüüp: pneumaatiline
  • Korpuse materjal: GFK (klaaskiuga tugevdatud plastmass)
10,85 €
AIC Turborõhu juhtklapp
54554
Keskmine
  • Rakendustüüp: pneumaatiline
  • Seeria: Original AIC Quality
11,36 €
MEAT & DORIA Turborõhu juhtklapp
91634
Säästlik
  • Rakendustüüp: pneumaatiline
11,80 €
vika Turborõhu juhtklapp
11451548101
Säästlik
  • Rakendustüüp: pneumaatiline
16,27 €
METZGER Turborõhu juhtklapp
2385025
Säästlik
  • Rakendustüüp: pneumaatiline
20,48 €
FEBI BILSTEIN Turborõhu juhtklapp
102127
Keskmine
  • Rakendustüüp: pneumaatiline
  • Kaal (kg): 0.1
Hind alates
25,27 €
Kõik hinnad
SWAG Turborõhu juhtklapp
30 10 2127
Keskmine
  • Rakendustüüp: pneumaatiline
  • Kaal (kg): 0.1
  • Tavapärasest pikem tarne
30,98 €
Borsehung Turborõhu juhtklapp
B12190
Keskmine
  • Rakendustüüp: pneumaatiline
34,86 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname