Otsi numbri järgi: 04l145828d


NTY Turbo lõdvik
GPP-VW-065    
Säästlik
  • Materjal: Silikoon
  • Pikkus (mm): 170
  • Siseläbimõõt 1 [mm]: 48
  • Siseläbimõõt 2 (mm): 50
  • Seerianumber: GPP-VW-065
  • Tavapärasest pikem tarne
Hind alates
5,71 €
Kõik hinnad
KAMOKA Turbo lõdvik
7910433
Säästlik
  • OE-numbri jaoks: 04L 145 828 D
7,11 €
vika Turbo lõdvik
11451805101
Säästlik
7,12 €
RIDEX Turbo lõdvik
3314C0331
Keskmine
8,16 €
11,36 €
METZGER Turbo lõdvik
2400883
Säästlik
  • Asukoht: all
  • Täiendav tooteinfo 2: ilma kammitsateta
  • Turbokompressori toru: Turbokompressor pärast torustikku
  • Asukoht: Heitgaaside turbokompressor
13,53 €
BUGIAD Turbo lõdvik
81703
Säästlik
  • Täiendav tooteinfo 2: koos kammitsatega
16,90 €
ESEN SKV Turbo lõdvik
24SKV610
Keskmine
  • Kaal (kg): 0.19
  • Oluline on võrrelda vana uue osaga (eriti OE-numbrit):
Hind alates
17,96 €
Kõik hinnad
18,07 €
GATES Turbo lõdvik
09-0803
Preemium
  • Siseläbimõõt 1 [mm]: 51
  • Siseläbimõõt 2 (mm): 51
  • vooliku pikkus [mm]: 170
  • Materjal: Silikoon
  • Värv: Must
  • jälgida juhiseid:
19,74 €
TOPRAN Turbo lõdvik
119 081
Säästlik
  • Turbokompressori toru: Turbokompressor pärast torustikku
  • Materjal: kumm koos koekihiga
  • Täiendav tooteinfo 2: koos kammitsaga
  • Vooliku tüüp: Eelvormitud voolik
27,16 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname