Lõppsummuti: SCANIA 4 - series 164 C/480 (2000 - 2008)


VANSTAR Lõppsummuti
10717SC
Keskmine
  • Toru Ø (mm): 114,3
148,57 €
VANSTAR Lõppsummuti
10702SC
Keskmine
  • Asukoht: taga
  • Helitugevus [dB(A)]: 80
  • Tavapärasest pikem tarne
208,45 €
VANSTAR Lõppsummuti
10691SC
Keskmine
  • Asukoht: taga
  • Läbimõõt [mm]: 114,3
  • Pikkus (mm): 1700
208,45 €
DINEX Lõppsummuti
68717
Preemium
  • Heitgaaside normatiiv: Euro 3 (D3)
  • Heitgaaside normatiiv: Euro 2
  • Pikkus (mm): 1750
  • Laius (mm): 400
  • Kõrgus (mm): 340
  • Toru Ø (mm): 114.3
▼ Kuva kõik omadused (1)
260,60 €
DINEX Kesk-/lõppsummuti
68327
Preemium
  • Kerenumber (VIN) alates: 2002334 SSS
  • Pikkus (mm): 550
  • Laius (mm): 550
  • Kõrgus (mm): 550
  • Heitgaaside normatiiv: Euro 3 (D3)
  • Heitgaaside normatiiv: Euro 2
▼ Kuva kõik omadused (3)
382,86 €
383,15 €
VANSTAR Kesk-/lõppsummuti
10336SC
Keskmine
  • Sisend-Ø (mm): 127
  • Heitgaaside normatiiv: Euro2/Euro3
  • Väljalase-Ø (mm): 114,3
  • Tavapärasest pikem tarne
390,42 €
DINEX Kesk-/lõppsummuti
68336
Preemium
  • Kerenumber (VIN) kuni: 2002333 SSS
  • Heitgaaside normatiiv: Euro 3 (D3)
  • Heitgaaside normatiiv: Euro 2
  • Väljalase-Ø (mm): 114.3
  • Pikkus (mm): 560
  • Laius (mm): 560
▼ Kuva kõik omadused (3)
417,95 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname