Sidurikorv: RENAULT TRUCKS MAGNUM DXi 13 500.26 (2006 - ...)

Kataloog  ► RENAULT TRUCKS  ► MAGNUM  ► DXi 13 500.26  ► Sidur  ► Sidurikorv 

SACHS Sidurisurveplaat
3482 000 553
Preemium
  • Kastitüüp: ATO2512C
  • Kastitüüp: AT2412C/AT2512C
  • TECDOC-mootorinumber: 19084
  • Läbimõõt [mm]: 430
  • Parameeter: MF430
345,61 €
+ Pant 127,00 €
SACHS Sidurisurveplaat
3482 634 004
Preemium
  • TECDOC-mootorinumber: 19084
  • Sidur: Ühekettasiduriga sõidukile
  • Kastitüüp: ZF 16S-2520 TO
  • Kastitüüp: ZF 16S-2320 TD
  • Läbimõõt [mm]: 430
  • Parameeter: MFZ430
369,93 €
LuK Sidurisurveplaat
143 0308 10
Preemium
  • Läbimõõt [mm]: 430
  • tehnilise informatsiooni number: ZBFK
390,29 €
FEBI BILSTEIN Sidurisurveplaat
105337
Keskmine
  • Kaal (kg): 33
  • Välisläbimõõt [mm]: 431
  • Hooldusinfot jälgida:
416,03 €
SACHS Sidurisurveplaat
3482 001 308
Preemium
  • Kastitüüp: ATO2512C
  • Kastitüüp: AT2412C/AT2512C
  • TECDOC-mootorinumber: 19084
  • Läbimõõt [mm]: 430
  • Parameeter: MF430
  • max. ülekantav pöördemoment (Nm): 2500
Hind alates
576,85 €
Kõik hinnad
SACHS Sidurisurveplaat
3482 001 621
Preemium
  • Kastitüüp: ATO2512C
  • Kastitüüp: AT2412C/AT2512C
  • TECDOC-mootorinumber: 19084
  • Läbimõõt [mm]: 430
  • Parameeter: MF430
  • OE-numbri kontrollimine:
616,67 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname