Lüliti/regulaator: PORSCHE CAYENNE (9PA) Turbo S 4.8 (2007 - 2010)


KRAFT AUTOMOTIVE Piduritule lüliti
9010001
Säästlik
  • Tootenumber: K9010001
3,07 €
TRUCKTEC AUTOMOTIVE Piduritule lüliti
07.42.057
Säästlik
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • OE-numbri jaoks: 1J0 945 511 C
  • Ühenduste arv: 4
3,93 €
EPS Piduritule lüliti
1.810.151
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 23321
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Justeerimine: koos automaatse korrigeerimisega
4,07 €
KW Piduritule lüliti
510 151
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 23321
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Justeerimine: koos automaatse korrigeerimisega
  • Seeria: Made in Italy - OE Equivalent
  • Tavapärasest pikem tarne
4,45 €
ERA Piduritule lüliti
330503
Keskmine
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • tehnilise informatsiooni number: Circuit N.C.
  • tehnilise informatsiooni number: Circuit N.O.
  • Pistikkontaktide arv: 4
Hind alates
4,84 €
Kõik hinnad
FACET Piduritule lüliti
7.1151
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 23321
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Justeerimine: koos automaatse korrigeerimisega
5,93 €
MEAT & DORIA Piduritule lüliti
35035
Säästlik
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Pistikkontaktide arv: 4
  • OE-numbri jaoks: 1J0945511
7,11 €
15,97 €
23,95 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname