Õlipump: PEUGEOT 508 I (8D_) 1.6 THP (2010 - 2018)

Kataloog  ► PEUGEOT  ► 508 I (8D_)  ► 1.6 THP  ► Mootor  ► Õlipump 

NTY Tihendikomplekt, klapikaas
BPO-CT-003
Säästlik
  • Seerianumber: BPO-CT-003
55,44 €
145,78 €
ENGITECH Õlipump
ENT069219
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 34209
172,84 €
NTY Õlipump
BPO-CT-004
Säästlik
  • Pumbatüüp: Hammasrataspump
  • Täiendav tooteinfo: elektrilise õlirõhuklapiga
  • Seerianumber: BPO-CT-004
178,51 €
JAPKO Õlipump
157OP12
Keskmine
  • Varustusaste: Late Version
197,14 €
JAPANPARTS Õlipump
OP-OP11
Säästlik
  • Varustusaste: Early Version
203,41 €
FRECCIA Õlipump
OP09-233
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 34209
  • OE-numbri jaoks: 1001.F3
204,25 €
PIERBURG Õlipump
7.07919.33.0
Preemium
  • TECDOC-mootorinumber: 34209
  • Pumbatüüp: Hammasrataspump
  • Täiendav tooteinfo: elektrilise õlirõhuklapiga
Hind alates
206,81 €
Kõik hinnad
213,05 €
FAI AutoParts Õlipump
OP398
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 34209
  • OE-numbri jaoks: 1001.H1
246,38 €
SWAG Õlipump
33 10 4676
Keskmine
  • Kaal (kg): 1.989
  • Ühenduste arv: 2
  • Hooldusinfot jälgida:
247,18 €
METZGER Õlipump
8000067
Säästlik
  • Täiendav tooteinfo: elektrilise õlirõhuklapiga
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Seeria: OE-part GREENPARTS
302,30 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname