Kulumisandur: PEUGEOT 407 (6D_) 2.0 HDi 135 (6DRHRH, 6DRHRE, 6DRHRG, 6DRHRJ) (2004 - 2010)


A.B.S. Hoiatuskontakt, piduriklotsi kulumine
39672
Säästlik
1,35 €
NTY Hoiatuskontakt, piduriklotsi kulumine
HCZ-CT-000
Säästlik
  • Piduriliik: Ketaspidur
  • Asukoht: Esisild
  • Seerianumber: HCZ-CT-000
1,59 €
MAXGEAR Hoiatuskontakt, piduriklotsi kulumine
23-0123
Säästlik
  • Pikkus (mm): 310
  • Piduriliik: Ketaspidur
  • Asukoht: Esisild
1,68 €
FEBI BILSTEIN Hoiatuskontakt, piduriklotsi kulumine
172460
Keskmine
2,12 €
METZGER Hoiatuskontakt, piduriklotsi kulumine
1190267
Säästlik
  • Asukoht: Esisild
  • Pikkus (mm): 310
  • Piduriliik: Ketaspidur
  • Vajaminev tükihulk: 1
  • Pidurisüsteem: ATE
2,64 €
NK Hoiatuskontakt, piduriklotsi kulumine
280146
Keskmine
  • Asukoht: Esisild
  • Piduriliik: Ketaspidur
  • Pikkus (mm): 315
  • Kulumisnäidikute arv [ühe silla kohta]: 2
  • Netokaal [kg]: 0.02
3,14 €
FERODO Hoiatuskontakt, piduriklotsi kulumine
FWI310
Preemium
  • Asukoht: Esisild
  • pidurikettaläbimõõdule (mm): 304
  • Piduriliik: Ketaspidur
  • Pikkus (mm): 310
  • pakendi pikkus [cm]: 13.5
  • pakendi laius [cm]: 10
▼ Kuva kõik omadused (2)
3,57 €
BOSCH Hoiatuskontakt, piduriklotsi kulumine
1 987 474 519
Preemium
  • Asukoht: Esisild
  • Pikkus (mm): 310
  • Piduriliik: Ketaspidur
4,59 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname