Kiirusereguleerimissüsteem: OPEL VIVARO B Buss (X82) 1.6 CDTI (06) (2015 - 2019)


TOPRAN Lüliti,sidurdamine(GRA)
207 436
Säästlik
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Värvimarkeering: roheline
  • Pistikukatte kuju: nurgeline
  • Pistikkontaktide arv: 2
4,00 €
FAST Lüliti,sidurdamine(GRA)
FT81036
Säästlik
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
4,44 €
KW Piduritule lüliti
510 223
Keskmine
  • Värv: Roheline
  • TECDOC-mootorinumber: 33678
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Seeria: Made in Italy - OE Equivalent
4,73 €
EPS Piduritule lüliti
1.810.223
Keskmine
  • Värv: Roheline
  • TECDOC-mootorinumber: 33678
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
4,77 €
FACET Piduritule lüliti
7.1223
Keskmine
  • Värv: Roheline
  • TECDOC-mootorinumber: 33678
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
5,77 €
FACET Lüliti,sidurdamine(GRA)
7.1291
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 33678
  • Värv: Sinine
  • Sõidukivarustus: start-stopp-funktsioonita sõidukitele
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
8,44 €
ERA Lüliti,sidurdamine(GRA)
330937
Keskmine
  • tehnilise informatsiooni number: Circuit N.O.
  • tehnilise informatsiooni number: Circuit N.C.
  • Pistikkontaktide arv: 4
14,91 €
ERA Lüliti,sidurdamine(GRA)
330935
Keskmine
  • Pistikkontaktide arv: 2
  • tehnilise informatsiooni number: Circuit N.O.
Hind alates
15,05 €
Kõik hinnad
25,49 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname