Turbo rõhuandur: OPEL VECTRA C GTS (Z02) 2.0 16V Turbo (F68) (2003 - 2008)


MAXGEAR Klapp,tihendus-Bypass
58-0214
Säästlik
  • TECDOC-mootorinumber: 18146
  • Klapitüüp: Ümberlülitusklapp
  • Pinge [V]: 12
  • Rakendustüüp: elektriline
13,08 €
ENGITECH Turborõhu juhtklapp
ENT840005
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 18146
  • Pinge [V]: 12
  • Rakendustüüp: elektriline
13,09 €
NTY Turborõhu juhtklapp
ECD-PL-011
Säästlik
  • Klapitüüp: Ümberlülitusklapp
  • Pinge [V]: 12
  • Rakendustüüp: elektriline
  • Seerianumber: ECD-PL-011
15,90 €
MAXGEAR Turborõhu juhtklapp
58-0212
Säästlik
  • TECDOC-mootorinumber: 18146
  • Klapitüüp: Ümberlülitusklapp
  • Pinge [V]: 12
  • Rakendustüüp: elektriline-pneumaatiline
16,48 €
AUTLOG Turborõhu juhtklapp
AV6201
Säästlik
  • Rakendustüüp: elektriline
  • Tavapärasest pikem tarne
18,62 €
PIERBURG Klapp,tihendus-Bypass
7.00326.03.0
Preemium
  • TECDOC-mootorinumber: 18146
  • Klapitüüp: Ümberlülitusklapp
  • Pinge [V]: 12
  • Rakendustüüp: elektriline
Hind alates
25,45 €
Kõik hinnad
PIERBURG Turborõhu juhtklapp
7.28311.04.0
Preemium
  • TECDOC-mootorinumber: 18146
  • Klapitüüp: Ümberlülitusklapp
  • Pinge [V]: 12
  • Rakendustüüp: elektriline-pneumaatiline
Hind alates
29,65 €
Kõik hinnad
METZGER Turborõhu juhtklapp
0892571
Säästlik
  • Klapitüüp: Ümberlülitusklapp
  • Pinge [V]: 12
  • Rakendustüüp: elektriline
40,13 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname