Tihend: OPEL VECTRA C GTS (Z02) 1.6 (F68) (2005 - 2008)


0,79 €
0,92 €
FA1 Tihend, heitgaasitoru
120-924
Säästlik
  • Asukoht: ees
  • Asukoht: Sissepääs
  • Täiendav tooteinfo: lisa seisuasendiga
1,00 €
WALKER Tihend, heitgaasitoru
80085
Preemium
  • Asukoht: kese
  • Asukoht: taga
  • Asukoht: ees
  • Jämedus/Tugevus (mm): 1.5
  • Laius (mm): 97
  • Kõrgus (mm): 95
▼ Kuva kõik omadused (3)
1,15 €
TOPRAN Tihend, heitgaasitoru
206 192
Säästlik
  • Asukoht: ees
  • Tihendiliik: Metall-tihend
  • OE-numbri jaoks: 58 54 988
2,21 €
AUTOMEGA Tihend, heitgaasitoru
190072410
Säästlik
  • Asukoht: ees
  • Pealisehitise tüüp: Luukpära
  • Pealisehitise tüüp: Sedaan
  • Tihendiliik: Metall-tihend
  • Jämedus/Tugevus (mm): 2
  • Kinnitusaukude hulk: 3
2,57 €
WALKER Tihend, heitgaasitoru
80343
Preemium
  • Asukoht: kese
  • Asukoht: taga
  • Asukoht: ees
  • Pakendi tüüp: Kott
  • Tunnustäht: 21
  • Jämedus/Tugevus (mm): 36
▼ Kuva kõik omadused (3)
7,19 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname