Õlisurve/-taseme andur: OPEL VECTRA A (J89) 2000/GT 16V (F19, M19) (1989 - 1994)


KRAFT AUTOMOTIVE Õlisurvelülitus
9001510
Säästlik
  • Tootenumber: K9001510
1,53 €
MAXGEAR Õlisurvelülitus
21-0103
Säästlik
  • Värvimarkeering: must
  • Pikkus (mm): 51
  • Võtmekaugus: 24
  • Keermemõõt: M14x1,5
  • Pistikkontaktide arv: 1
  • Läbimõõt [mm]: 2
▼ Kuva kõik omadused (2)
1,74 €
AUTLOG Õlisurvelülitus
AS2084
Säästlik
  • Pikkus (mm): 51
  • Võtmekaugus: 24
2,11 €
SWAG Õlisurvelülitus
40 23 0001
Keskmine
  • Värvimarkeering: must
  • Pikkus (mm): 51
  • Kaal (kg): 0.043
  • Lülituspunkt alates [bar]: 0.3
  • Lülituspunkt kuni [bar]: 0.55
  • Siseläbimõõt [mm]: 2.48
▼ Kuva kõik omadused (6)
Hind alates
2,40 €
Kõik hinnad
METZGER Õlisurvelülitus
0910095
Säästlik
  • Keermemõõt: M14x1,5
  • Pistikkontaktide arv: 1
  • Värv: must
  • Lülitusrõhk alates [bar]: 0.29
  • Lülitusrõhk kuni [bar]: 0.53
  • Versioon: Neue Version
▼ Kuva kõik omadused (2)
2,42 €
JP GROUP Õlisurvelülitus
1293500400
Keskmine
  • Ühenduste arv: 1
  • Täiendav tooteinfo 2: koos rõngastihendiga
  • Lülitusrõhk alates [bar]: 0.3
  • Lülitusrõhk kuni [bar]: 0.55
  • Väliskeere [mm]: M14 x 1,5
  • Seeria: JP GROUP
2,53 €
FEBI BILSTEIN Õlisurvelülitus
06972
Keskmine
  • Värvimarkeering: must
  • Pikkus (mm): 51
  • Kaal (kg): 0.043
  • Lülituspunkt alates [bar]: 0.3
  • Lülituspunkt kuni [bar]: 0.55
  • Siseläbimõõt [mm]: 2.48
▼ Kuva kõik omadused (6)
2,57 €
MEAT & DORIA Õlisurvelülitus
72015
Säästlik
  • Võtmekaugus: 24
  • Keermemõõt: M14x1,5
  • Pistikkontaktide arv: 1
  • Avamisrõhk (21) (bar): 0.3
  • Värv: must
2,73 €
MEAT & DORIA Õlisurvelülitus
72026
Säästlik
  • Surve (bar): 0.3
  • Keermemõõt: M 14 x 1,5
2,73 €
FAE Õlisurvelülitus
12430
Keskmine
  • Keermemõõt: M 14x1,5
  • Korpusevärv: must
Hind alates
3,06 €
Kõik hinnad
ERA Õlisurvelülitus
330364
Keskmine
  • Surve (bar): 0.4
  • Keermemõõt: M14 x 1,5
  • Pistikkontaktide arv: 1
  • tehnilise informatsiooni number: Circuit N.C.
Hind alates
3,16 €
Kõik hinnad
3,22 €
FACET Õlisurvelülitus
7.0069
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 4764
  • Võtmekaugus: 24
  • Surve (bar): 1
  • Keermemõõt: M14x1,5
3,44 €
EPS Õlisurvelülitus
1.800.069
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 4764
  • Võtmekaugus: 24
  • Surve (bar): 1
  • Keermemõõt: M14x1,5
3,46 €
JPN Õlisurvelülitus
40E0002-JPN
Keskmine
  • Keermemõõt: M14x1,5
  • Surve (bar): 0.5
  • Võtmekaugus: 24 mm
3,51 €
MAGNETI MARELLI Õlisurvelülitus
171901011010
Preemium
  • Keermemõõt: M14x1,50
  • Võtmekaugus: 21
  • Surve alates (bar): 0.2
  • Surve (bar) kuni: 0.5
3,57 €
VEMO Õlisurvelülitus
V40-73-0001
Keskmine
  • Mootorikood: 20 XEJ
  • Keermemõõt: M14x1,5
  • Seeria:
  • Lülitusulatus (bar): 0,3 - 0,55
  • Kaal (kg): 0.04909
3,64 €
KW Õlisurvelülitus
500 069
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 4764
  • Võtmekaugus: 24
  • Surve (bar): 1
  • Keermemõõt: M14x1,5
  • Seeria: Made in Italy - OE Equivalent
3,73 €
VEMO Andur,Õlitemperatuur
V20-72-0443
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 4764
  • Täiendav tooteinfo 2: koos rõngastihendiga
  • Kõrgus (mm): 51.8
  • Kaal (kg): 0.029
  • Keermemõõt: M12x1,5
  • Korpusevärv: sinine
▼ Kuva kõik omadused (4)
5,64 €
EPS Andur,Õlitemperatuur
1.830.128
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 4764
  • Keermemõõt: M12x1,5
  • Võtmekaugus: 19
  • tootekoodile: 1.880.113
  • tootekoodile: 1.880.114
  • tootekoodile: 1.880.149
▼ Kuva kõik omadused (1)
6,42 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname