EGR klapp/-tihend: OPEL VECTRA A (J89) 1.6 i (F19, M19) (1993 - 1995)


TOPRAN Tihend, EGR-klapp
206 614
Säästlik
  • Keemilised omadused: asbestivaba
  • Tihendiliik: Kiudkomposiit
0,77 €
ABAKUS EGR-klapp
121-01-011
Keskmine
  • Klapitüüp: Magnetklapp
  • Rakendustüüp: elektriline
  • Täiendav tooteinfo: koos tihenditega
  • Uus osa:
  • Vana detaili tagastus mittevajalik:
23,99 €
KAMOKA EGR-klapp
19001
Säästlik
  • Ühenduste arv: 5
  • OE-numbri jaoks: 17094050
31,33 €
33,78 €
35,82 €
NTY EGR-klapp
EGR-PL-005
Säästlik
Hind alates
37,44 €
Kõik hinnad
MAPCO EGR-klapp
83700
Keskmine
46,73 €
ERA EGR-klapp
555018
Keskmine
  • Pinge [V]: 12
  • Rakendustüüp: elektriline
  • Ühenduste arv: 5
  • Kaal (kg): 0.92
  • Pistikukatte kuju: ovaalne
  • Täiendav tooteinfo: koos tihenditega
47,45 €
VEMO EGR-klapp
V40-63-0001
Keskmine
  • Pinge [V]: 12
  • Klapitüüp: Magnetklapp
  • Täiendav tooteinfo: koos tihendiga
  • Rakendustüüp: elektriline
  • Kaal (kg): 0.824
  • Vajaminev tükihulk: 1
▼ Kuva kõik omadused (2)
53,51 €
NGK EGR-klapp
90229
Preemium
  • TECDOC-mootorinumber: 2734
  • Materjal: Metall
66,51 €
DELPHI EGR-klapp
EG10004-12B1
Preemium
  • Pinge [V]: 12
69,67 €
QAP EGR-klapp
15 301
Keskmine
  • Mootorikood: X 16 SZ
  • ettevõttenumbri jaoks: 3512
82,33 €
HELLA EGR-klapp
6NU 010 171-081
Preemium
383,26 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname