Termostaat: OPEL OMEGA B Universaal (V94) 2.0 DTI 16V (F35, M35, P35) (1997 - 2000)


AUTOMEGA Termostaadi korpus
160100510
Säästlik
  • Mootorikood: X20DTH
14,27 €
KRAFT AUTOMOTIVE Termostaat, jahutusvedelik
1511720
Säästlik
  • Tootenumber: K1511720
15,14 €
BorgWarner (Wahler) Termostaat, jahutusvedelik
4188.92D
Preemium
  • Avamistemperatuur (°C): 92
  • Täiendav tooteinfo: koos temperatuuriandjaga
  • Täiendav tooteinfo: koos tihendiga
23,06 €
CALORSTAT by Vernet Termostaat, jahutusvedelik
TH6516.92J
Preemium
  • Ehitusaasta alates: 10.1997
  • Avamistemperatuur (°C): 92
  • Täiendav tooteinfo: koos tihendiga
  • Kõrgus 1 (mm): 10
  • Läbimõõt 2 (mm): 30
  • Korpusetüüp: Metallkorpus
▼ Kuva kõik omadused (1)
Hind alates
23,58 €
Kõik hinnad
GATES Termostaat, jahutusvedelik
TH23892G1
Preemium
  • Ehitusaasta kuni: 200007
  • Avamistemperatuur (°C): 92
  • Korpusetüüp: koos korpusega
  • Täiendav tooteinfo: koos tihenditega
26,08 €
NRF Termostaat, jahutusvedelik
725112
Keskmine
  • Avamistemperatuur (°C): 92
  • Korpusetüüp: koos korpusega
  • Täiendav tooteinfo 2: koos anduriga
Hind alates
27,27 €
Kõik hinnad
MOTORAD Termostaat, jahutusvedelik
927-1-92K
Säästlik
  • Avamistemperatuur (°C): 92
29,08 €
BEHR Termostaat, jahutusvedelik
TI 42 92D
Preemium
  • Avamistemperatuur (°C): 92
72,88 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname