Sisselaskekollektori tihend: OPEL MOVANO B Platvorm veoauto/šassii (X62) 2.3 CDTI RWD (EV, HV, UV) (2013 - ...)


VICTOR REINZ Tihend,sisselaskekollektor
70-31414-10
Keskmine
  • Plokieraldus:
  • TECDOC-mootorinumber: 25057
  • TECDOC-mootorinumber: 25058
  • TECDOC-mootorinumber: 25225
  • TECDOC-mootorinumber: 28580
  • temperatuurivahemik alates [°C]: 50
▼ Kuva kõik omadused (10)
Hind alates
5,06 €
Kõik hinnad
Hind alates
5,56 €
Kõik hinnad
GLASER Tihend,sisselaskekollektor
X89869-01
Preemium
  • Plokieraldus:
  • TECDOC-mootorinumber: 25057
  • TECDOC-mootorinumber: 25058
  • TECDOC-mootorinumber: 25225
  • TECDOC-mootorinumber: 28580
5,70 €
VICTOR REINZ Tihend,sisselaskekollektor
71-35023-00
Keskmine
  • Plokieraldus:
  • TECDOC-mootorinumber: 25057
  • TECDOC-mootorinumber: 25058
  • TECDOC-mootorinumber: 25225
  • TECDOC-mootorinumber: 28580
Hind alates
5,71 €
Kõik hinnad
AJUSA Tihend,sisse-/väljalaskekollektor
13217800
Keskmine
Hind alates
6,28 €
Kõik hinnad
PAYEN Tihend,sisselaskekollektor
JD5895
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 25057
  • TECDOC-mootorinumber: 25058
  • TECDOC-mootorinumber: 25225
  • TECDOC-mootorinumber: 28580
  • TECDOC-mootorinumber: 28581
  • Tihendiliik: Metall-Elastomeer-Tihend
  • Tavapärasest pikem tarne
7,97 €
AJUSA Tihend, väljalaskekollektor
13242700
Keskmine
15,18 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname