Väljalaskekollektori tihend: OPEL MOVANO B Kaubik (X62) 2.3 CDTI FWD (FV) (2013 - ...)


BGA Tihend, väljalaskekollektor
MG2714
Säästlik
  • TECDOC-mootorinumber: 28582
4,98 €
AJUSA Tihend,sisse-/väljalaskekollektor
13217800
Keskmine
Hind alates
6,28 €
Kõik hinnad
FA1 Tihend, väljalaskekollektor
412-561
Säästlik
  • TECDOC-mootorinumber: 38994
  • Kinnitusaukude hulk: 4
7,55 €
ELRING Tihend, väljalaskekollektor
172.790
Preemium
  • TECDOC-mootorinumber: 38994
Hind alates
8,87 €
Kõik hinnad
FA1 Tihend, väljalaskekollektor
412-039
Säästlik
8,93 €
VICTOR REINZ Tihend, väljalaskekollektor
71-13040-00
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 38994
  • Tihendiliik: Metall-Kihiline-Tihend
9,16 €
TOPRAN Tihend, väljalaskekollektor
702 088
Säästlik
  • Asukoht: Silindripea
  • Flantsiühenduste arv: 8
  • Tihendiliik: Metall-tihend
9,72 €
9,92 €
ELRING Tihend, väljalaskekollektor
896.040
Preemium
  • TECDOC-mootorinumber: 28582
Hind alates
10,66 €
Kõik hinnad
VICTOR REINZ Tihend, väljalaskekollektor
71-37064-00
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 28582
  • Jämedus/Tugevus (mm): 0.8
  • Materjal: Metall
10,96 €
AJUSA Tihend, väljalaskekollektor
13271500
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 38994
  • Jämedus/Tugevus (mm): 1
  • Pikkus (mm): 360
  • Laius (mm): 86
  • OE-numbri jaoks: 140361015R
14,95 €
AJUSA Tihend, väljalaskekollektor
13242700
Keskmine
15,18 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname