Pidurisilinder: OPEL MERIVA B Mahtuniversaal (S10) 1.4 (75) (2010 - 2017)


LPR Piduri peasilinder
6227
Säästlik
  • vasak/paremroolimine: vasakpoolse roolimise jaoks
  • Piduri-/sõidudünaamika: Sõidukile koos ESP
  • Kolvi läbimõõt [mm]: 25.4
  • Keermemõõt: 12 x 1 (2)
  • Pidurisüsteem: TRW
  • Materjal: Alumiinium
70,30 €
TRW Piduri peasilinder
PML395
Preemium
  • vasak/paremroolimine: vasakpoolse roolimise jaoks
  • Piduri-/sõidudünaamika: Sõidukile koos ESP
  • Tootja piirang: TRW
  • Kolvi läbimõõt [mm]: 25.4
87,51 €
BOSCH Piduri peasilinder
0 986 481 130
Preemium
  • Piduri-/sõidudünaamika: sõidukitele ilma ESP
  • vasak/paremroolimine: vasakpoolse roolimise jaoks
  • Ühenduste arv: 2
  • Kolvi läbimõõt [mm]: 25.4
  • Keermemõõt 1: M 12 x 1
Hind alates
88,40 €
Kõik hinnad
BOSCH Piduri peasilinder
0 986 481 131
Preemium
  • vasak/paremroolimine: vasakpoolse roolimise jaoks
  • Piduri-/sõidudünaamika: Sõidukile koos ESP
  • Ühenduste arv: 2
  • Kolvi läbimõõt [mm]: 25.4
  • Keermemõõt 1: M 12 x 1
124,09 €
ATE Piduri peasilinder
24.4125-1705.3
Preemium
  • Piduri-/sõidudünaamika: sõidukitele ilma ESP
  • vasak/paremroolimine: vasakpoolse roolimise jaoks
  • Läbimõõt [mm]: 25.4
  • Keermemõõt: M10x1
  • Pidurisüsteem: Lucas / TRW
  • Pikkus 1 [mm]: 18
▼ Kuva kõik omadused (3)
180,32 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname