Pidurisilinder: OPEL CORSA D (S07) 1.4 (L08, L68) (2012 - 2014)


LPR Piduri peasilinder
1565
Säästlik
  • Piduri-/sõidudünaamika: sõidukitele ilma ESP
  • vasak/paremroolimine: vasakpoolse roolimise jaoks
  • Kolvi läbimõõt [mm]: 23.81
  • Materjal: Alumiinium
  • Keermemõõt: 10 x 1 (2)
55,35 €
LPR Piduri peasilinder
6005
Säästlik
  • vasak/paremroolimine: vasakpoolse roolimise jaoks
  • Piduri-/sõidudünaamika: Sõidukile koos ESP
  • Kolvi läbimõõt [mm]: 23.81
  • Materjal: Alumiinium
  • Keermemõõt: 12 x 1 (2)
  • Pidurisüsteem: Bosch
61,00 €
METELLI Piduri peasilinder
05-0700
Keskmine
  • vasak/paremroolimine: vasakpoolse roolimise jaoks
  • Pidurisüsteem: Bosch
  • Materjal: Alumiinium
  • Läbimõõt 1 (mm): 23.81
61,34 €
SAMKO Piduri peasilinder
P30542
Keskmine
  • Piduri-/sõidudünaamika: sõidukitele ilma ESP
  • vasak/paremroolimine: vasakpoolse roolimise jaoks
  • Kolvi läbimõõt [mm]: 23.81
  • Materjal: Alumiinium
  • Keermemõõt: 10 x 1 (2)
  • Pidurisüsteem: Bosch
63,48 €
BOSCH Piduri peasilinder
F 026 003 741
Preemium
  • Piduri-/sõidudünaamika: sõidukitele ilma ESP
  • Piduri-/sõidudünaamika: Sõidukitele koos ABS-ga
  • vasak/paremroolimine: vasakpoolse roolimise jaoks
  • Keermemõõt 1: M 10 x 1
  • Kolvi läbimõõt [mm]: 23.81
  • Materjal: Alumiinium
▼ Kuva kõik omadused (1)
63,76 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname