Hammasrihm: OPEL CAMPO (TF0, TF1) 3.1 TD (TFR69) (1992 - 2001)

Kataloog  ► OPEL  ► CAMPO (TF0, TF1)  ► 3.1 TD (TFR69)  ► Mootor  ► Hammasrihm 

BOSCH Hammasrihm
1 987 948 707
Preemium
  • Ehitusaasta alates: 199503
  • Hammaste jaotus (mm): 9.525
  • Pikkus (mm): 1133
  • Laius (mm): 32
  • Hammastehulk: 119
17,06 €
DAYCO Hammasrihm
94332
Keskmine
  • Varustusaste: HSN
  • Vedavad seadmed: Nukkvõll
  • Laius (mm): 32
  • Hammastehulk: 119
Hind alates
17,25 €
Kõik hinnad
JAPKO Hammasrihm
40993
Keskmine
  • Laius (mm): 32
  • Hammastehulk: 119
  • Rihmad: koos trapetsikujulise hammasprofiiliga
  • Vedavad seadmed: Nukkvõll
19,03 €
CONTINENTAL CTAM Hammasrihm
CT508
Preemium
  • Vedavad seadmed: Nukkvõll
  • Hammaste jaotus (mm): 9.525
  • Laius (mm): 32
  • Hammastehulk: 119
  • pakendi pikkus [cm]: 25.5
  • pakendi laius [cm]: 16
▼ Kuva kõik omadused (2)
Hind alates
19,89 €
Kõik hinnad
GATES Hammasrihm
5306
Preemium
  • Vedavad seadmed: Nukkvõll
  • Hammaste jaotus (mm): 9.525
  • Pikkus (mm): 1133
  • Laius (mm): 32
  • Hammastehulk: 119
  • Värv: must
▼ Kuva kõik omadused (3)
22,83 €
JAPANPARTS Hammasrihm
DD-993
Säästlik
  • Laius (mm): 32
  • Hammastehulk: 119
  • Rihmad: koos trapetsikujulise hammasprofiiliga
  • Vedavad seadmed: Nukkvõll
24,33 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname