Drosselklapp/-hoob/vaakum: OPEL ASTRA J GTC 1.8 (08) (2011 - 2013)


KAMOKA Drosselklapihoob
112016
Säästlik
  • Pinge [V]: 12
Hind alates
72,54 €
Kõik hinnad
ABAKUS Drosselklapihoob
121-02-037
Keskmine
  • Rakendustüüp: elektriline
  • Uus osa:
  • Vana detaili tagastus mittevajalik:
  • Komponendinumber: 121-02-037
76,16 €
ESEN SKV Drosselklapihoob
12SKV074
Keskmine
  • Kaal (kg): 1.06
  • Garantii: 3 aastat garantii
Hind alates
78,73 €
Kõik hinnad
JPN Drosselklapihoob
75E9181-JPN
Keskmine
  • Mootorikood: A18XER
  • Ehitusaasta kuni: 201510
80,35 €
NTY Drosselklapihoob
ETB-PL-008
Säästlik
  • Täiendav tooteinfo 2: Juhtseade/tarkvara peab olema omandatud/uuendatud
  • Rakendustüüp: elektriline
  • Jälgige sõidukitootja juhiseid:
  • Pinge [V]: 12
  • Seerianumber: ETB-PL-008
84,94 €
123,22 €
HITACHI Drosselklapihoob
138600
Preemium
  • Rakendustüüp: elektriline
  • Garantii: 5 aastat garantii
  • Jälgida montaaži juhiseid:
  • Seeria: Hueco
123,26 €
139,79 €
CONTINENTAL/VDO Drosselklapihoob
408-238-022-004Z
Preemium
  • TECDOC-mootorinumber: 22591
  • Läbimõõt [mm]: 57
  • Täiendav tooteinfo: ilma tihendita
  • Täiendav tooteinfo 2: Juhtseade/tarkvara peab olema omandatud/uuendatud
  • Oluline on võrrelda vana uue osaga (eriti OE-numbrit):
  • Kütuseliik: Bensiin
▼ Kuva kõik omadused (2)
152,99 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname