Turbo/-tihendid/-osad: OPEL ASTRA H TwinTop (A04) 1.6 Turbo (L67) (2007 - 2010)


FA1 Kruvi,väljalaske kollektor
985-818.10
Säästlik
  • Tugevusklass: 10.9
  • Keermemõõt: M8x1,25
  • valikuliselt:
  • Keermepikkus 1 (mm): 16
  • Keermepikkus 2 (mm): 28
  • DIN/ISO: DIN 835
0,34 €
17,74 €
Dr.Motor Automotive Õliühendus,kompressor
DRM02140
Keskmine
  • Edasi-/tagasikäik: Tagasivoolutoru
23,40 €
LCC PRODUCTS Õliühendus,kompressor
LCC4118
Keskmine
  • Kaal (kg): 0.086
  • Seeria: Original VAICO Quality
25,08 €
NTY Õliühendus,kompressor
ECD-PL-005
Säästlik
  • Seerianumber: ECD-PL-005
27,67 €
JP GROUP Paigalduskomplekt, turbo
1217752610
Keskmine
  • Laadimisviis: Heitgaaside turbokompressor
  • Seeria: JP GROUP
  • Tavapärasest pikem tarne
29,43 €
FA1 Paigalduskomplekt, turbo
KT120230
Säästlik
  • alternatiivne remondikomplekt: KT120230E
  • Laadimisviis: Heitgaaside turbokompressor
Hind alates
55,71 €
Kõik hinnad
Prime Turbo Südamik, turbo
V00324T
  • Laadimisviis: Heitgaaside turbokompressor
  • Kaal (g): 3500
426,13 €
LUCAS Turbo
LTRPA53039880110
Preemium
  • TECDOC-mootorinumber: 19313
  • TECDOC-mootorinumber: 22589
  • Laadimisviis: Heitgaaside turbokompressor
  • Netokaal [kg]: 7.1
  • Laadimisviis: Pneumaatiliselt reguleeritav täiturseade (ajam)
  • Tootja piirang: BorgWarner/KKK
▼ Kuva kõik omadused (2)
587,87 €
+ Pant 126,00 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname