Õlipump: OPEL ASTRA F CLASSIC Luukpära (T92) 1.6 i (F08, M08, F68, M68) (1998 - 2002)


ELRING Rõngastihend
281.514
Preemium
  • Kõrgus (mm): 7
  • Materjal: NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
  • Tüüp simmerling tihend: AS
  • Tolmukaitse: koos tolmu kaitseäärisega
  • Välisläbimõõt [mm]: 26
  • Siseläbimõõt [mm]: 13
Hind alates
2,20 €
Kõik hinnad
JPN Õlipump
25M9026-JPN
Keskmine
24,81 €
MAXGEAR Õlipump
42-0005
Säästlik
  • TECDOC-mootorinumber: 4819
  • Täiendav tooteinfo 2: koos võllitihendiga
25,45 €
FRECCIA Õlipump
OP09-102
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 4819
  • OE-numbri jaoks: 90412744
26,17 €
26,35 €
26,89 €
BGA Õlipump
LP0564
Säästlik
  • Ehitusaasta alates: 199802
  • Ehitusaasta kuni: 200009
  • Täiendav tooteinfo 2: ilma rõngastihendita
28,94 €
FAI AutoParts Õlipump
OP205
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 4819
  • OE-numbri jaoks: 646009
32,20 €
33,88 €
PIERBURG Õlipump
7.07919.12.0
Preemium
  • TECDOC-mootorinumber: 4819
  • Täiendav tooteinfo 2: koos võllitihendiga
41,44 €
NTY Õlipump
BPO-PL-006
Säästlik
  • Täiendav tooteinfo 2: koos võllitihendiga
  • Seerianumber: BPO-PL-006
42,83 €
FEBI BILSTEIN Õlipump
21782
Keskmine
  • lisaks vajatav toode (tootekood): 56 38 000 (90466320)
  • Vajalikud sõidukitootja täiendavad osad:
  • Kaal (kg): 1.167
  • Täiendav tooteinfo: koos tihendiga
  • Hooldusinfot jälgida:
50,97 €
Oyodo Õlipump
25M0005-OYO
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 4819
  • Varustusaste: flat drive design
67,30 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname