Tihend: OPEL ASCONA C (J82) 1.6 i (F11, M11, F68, M68) (1987 - 1988)


BAT Tihend, heitgaasitoru
112-919
Keskmine
  • Aukudearv 1: 2
  • Aukudearv 2: 4
  • Kaal (kg): 0.04
  • Läbimõõt 1 (mm): 47.5
  • Läbimõõt 2 (mm): 9
0,46 €
JP GROUP Tihend, heitgaasitoru
1221100400
Keskmine
  • Aukude arv: 2
  • Seeria: JP GROUP
0,62 €
TOPRAN Tihend, heitgaasitoru
201 746
Säästlik
0,78 €
FA1 Tihend, heitgaasitoru
120-905
Säästlik
0,87 €
FA1 Rõngastihend, heitgaasitoru
121-947
Säästlik
  • Siseläbimõõt [mm]: 45
  • Jämedus/Tugevus (mm): 13.5
  • Välisläbimõõt [mm]: 60
Hind alates
1,10 €
Kõik hinnad
KRAFT AUTOMOTIVE Rõngastihend, heitgaasitoru
0545520
Säästlik
  • Asukoht: Kesksummuti
  • Mootorikood: 1.6SV
  • Varustusaste: Euronorm
  • Mootorikood: 1.6NZ
  • Kõrgus (mm): 13
  • Siseläbimõõt [mm]: 45
▼ Kuva kõik omadused (2)
1,11 €
1,29 €
TOPRAN Tihend, heitgaasitoru
201 742
Säästlik
  • Asukoht: ees
  • Flantsiühenduste arv: 4
  • Keemilised omadused: asbestivaba
  • Tihendiliik: Kiudkomposiit
Hind alates
1,37 €
Kõik hinnad
HJS Tihend, heitgaasitoru
83 14 1639
Keskmine
1,46 €
KRAFT AUTOMOTIVE Tihend, heitgaasitoru
0521550
Säästlik
  • Mootorikood: C1.6LZ
  • Mootorikood: C1.6NZ
  • Mootorikood: E1.6NZ
1,46 €
ELRING Tihend, heitgaasitoru
644.230
Preemium
Hind alates
2,17 €
Kõik hinnad

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname