Stabilisaator: MAZDA 323 F V (BA) 1.8 16V (BA8P) (1994 - 1998)


ASHIKA Stabilisaatori varras, vedrustus
106-03-321
Säästlik
  • Asukoht: Esisild
  • Pikkus (mm): 282.5
  • Ehituskõrgus (mm): 60
  • Väliskeere [mm]: 10x1,5
5,38 €
JAPKO Stabilisaatori varras, vedrustus
106321
Keskmine
  • Asukoht: Esisild
  • Pikkus (mm): 282.5
  • Ehituskõrgus (mm): 60
  • Väliskeere [mm]: 10x1,5
5,71 €
JAPANPARTS Stabilisaatori varras, vedrustus
SI-K52R
Säästlik
  • Ehituskõrgus (mm): 55.5
  • Väliskeere 1 [mm]: 10 x 1,25
  • Asukoht: esisild paremal
  • Täispikkus: 131
  • Tavapärasest pikem tarne
Hind alates
6,38 €
Kõik hinnad
JAPANPARTS Stabilisaatori varras, vedrustus
SI-321
Säästlik
  • Asukoht: Esisild
  • Pikkus (mm): 282.5
  • Ehituskõrgus (mm): 60
  • Väliskeere [mm]: 10x1,5
Hind alates
6,75 €
Kõik hinnad
JAPKO Stabilisaatori varras, vedrustus
106K52R
Keskmine
  • Ehituskõrgus (mm): 55.5
  • Väliskeere 1 [mm]: 10 x 1,25
  • Asukoht: esisild paremal
  • Täispikkus: 131
6,86 €
JAPANPARTS Stabilisaatori varras, vedrustus
SI-K52L
Säästlik
  • Asukoht: esisild vasakul
  • Täispikkus: 132.5
  • Ehituskõrgus (mm): 55.5
  • Väliskeere 1 [mm]: 10 x 1,25
10,32 €
JAPANPARTS Stabilisaatori varras, vedrustus
SI-303L
Säästlik
  • Täispikkus: 129
  • Väliskeere [mm]: 10x1,25
  • Ehituskõrgus (mm): 58
12,25 €
JAPANPARTS Stabilisaatori varras, vedrustus
SI-305
Säästlik
  • Väliskeere [mm]: 10x1,25
  • Asukoht: Tagasild
  • Täispikkus: 275
  • Ehituskõrgus (mm): 57
12,75 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname