Süütejuhtmed-/ühendusosad: FORD SIERRA II Turnier (BNG) 1.8 (1988 - 1993)


JANMOR Süütesüsteemikomplekt
FU16
Säästlik
  • Süütesüsteem: Ühenduse tüüp SAE
  • Süütejagaja: Ühenduse tüüp DIN
  • Võrgumõõt: KEVLAR
  • Materjal: EPDM (Etüleen-Propüleen-Dieen-Kautsuk)
11,64 €
MAXGEAR Süütesüsteemikomplekt
53-0069
Säästlik
  • TECDOC-mootorinumber: 17422
  • Ehitusaasta alates: 199204
  • Ülekandeliinide arv: 4
  • Süüteküünal: Ühenduse tüüp SAE
  • Süütepool: Ühenduse tüüp DIN
14,63 €
MAGNETI MARELLI Süütesüsteemikomplekt
941319170016
Preemium
  • TECDOC-mootorinumber: 1418
  • TECDOC-mootorinumber: 17422
  • Ühenduste arv: 4
Hind alates
16,46 €
Kõik hinnad
BOSCH Süütesüsteemikomplekt
0 986 356 724
Preemium
  • TECDOC-mootorinumber: 1418
  • Kaablile-Ø (mm): 8
  • Ühendustehnika: DIN
  • Ühendustehnika: SAE
16,76 €
JANMOR Süütesüsteemikomplekt
FS16
Säästlik
  • Võrgumõõt: WIRE WOUND
  • Materjal: Silikoon
  • Süütesüsteem: Ühenduse tüüp SAE
  • Süütejagaja: Ühenduse tüüp DIN
21,35 €
BOSCH Süütesüsteemikomplekt
0 986 357 257
Preemium
  • TECDOC-mootorinumber: 17422
  • Ehitusaasta alates: 199204
  • Kaablile-Ø (mm): 8
  • Ühendustehnika: SAE
  • Ühendustehnika: Ford-Modul
Hind alates
22,39 €
Kõik hinnad

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname