Plokikaane tihend: FIAT PUNTO (176_) 1.4 GT Turbo (176AD_) (1993 - 1997)


CORTECO Tihend,silindripea
414566P
Preemium
  • ainult ühenduses koos: 016243B
  • TECDOC-mootorinumber: 1034
15,66 €
AJUSA Tihend,silindripea
10076600
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 1034
  • Läbimõõt [mm]: 81.5
  • Jämedus/Tugevus (mm): 1.9
  • Pikkus (mm): 405
  • Laius (mm): 145
  • ainult ühenduses koos: 81007100
▼ Kuva kõik omadused (1)
16,80 €
ELRING Tihend,silindripea
144.350
Preemium
  • Jämedus/Tugevus (mm): 1.74
  • Läbimõõt [mm]: 81.5
  • Installatsioonijämedus (mm): 1.65
  • Tihendiliik: Kiudkomposiit
  • lisaks vajatav toode (tootekood): 760.870
18,31 €
VICTOR REINZ Tihend,silindripea
61-35590-00
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 1034
  • Läbimõõt [mm]: 81.5
19,50 €
CORTECO Tihendikomplekt,silindripea
417870P
Preemium
  • ainult ühenduses koos: 016243B
  • TECDOC-mootorinumber: 1034
  • Täiendav tooteinfo: koos klapihülsitihendusega
  • Täiendav tooteinfo: koos võllitihendiga-nukkvõll
  • Täiendav tooteinfo: koos silindripeatihendiga
45,16 €
AJUSA Tihendikomplekt,silindripea
52103700
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 1034
  • Täiendav tooteinfo: koos klapihülsitihendusega
  • Täiendav tooteinfo: koos silindripeatihendiga
  • ainult ühenduses koos: 81007100
  • Seeria: FIBERMAX
  • Kaal (g): 291.04
50,24 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname