Kütusefilter: DAF F 1000 FA 1000 CB (1987 - 1992)

Kataloog  ► DAF  ► F 1000  ► FA 1000 CB  ► Filtrid  ► Kütusefilter 

FILTRON Kütusefilter
PP 861/5
Keskmine
  • Mootorikood: Cumm 6BT5.9 (CN96)
  • Kõrgus (mm): 153
  • Keermemõõt: M 16 X 1.5
  • Filtritüüp: Keeratav filter
  • Välisläbimõõt 1 [mm]: 85
  • Siseläbimõõt 1 [mm]: 70
▼ Kuva kõik omadused (1)
6,95 €
HENGST FILTER Kütusefilter
H17WK03
Preemium
  • Filtritüüp: Keeratav filter
  • Keermemõõt: M16X1,5
  • Kõrgus (mm): 147
  • Rõngastihendi läbimõõt (mm): 72
  • Välisläbimõõt [mm]: 94
Hind alates
8,69 €
Kõik hinnad
KNECHT Kütusefilter
KC 117
Preemium
  • Filtritüüp: Keeratav filter
  • pakendi pikkus [cm]: 8
  • pakendi kõrgus [cm]: 14.2
  • Läbimõõt [mm]: 76
  • Kõrgus (mm): 136.5
  • Keermemõõt: M16X1,5
▼ Kuva kõik omadused (5)
9,60 €
MANN-FILTER Kütusefilter
WK 842/16
Preemium
  • Mootorikood: Cumm 6BT5.9 (CN96)
  • Filtritüüp: Keeratav filter
  • keermemõõt, väljapääs: M 16 X 1.5
  • Kõrgus (mm): 154
  • Välisläbimõõt [mm]: 81
  • Rõngastihendi siseläbimõõt: 62
▼ Kuva kõik omadused (1)
Hind alates
9,66 €
Kõik hinnad
FLEETGUARD Kütusefilter
FS1276
Preemium
  • Läbimõõt [mm]: 77
  • Kõrgus (mm): 180
  • Keermemõõt: M16 X 1.5-6H INT
  • Välisläbimõõt [mm]: 77
  • Filtritüüp: Peenfilter
17,87 €
DONALDSON Kütusefilter
P550248
Preemium
18,50 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname