Kiirusereguleerimissüsteem: DACIA SANDERO II 1.2 (2012 - ...)


EPS Piduritule lüliti
1.810.227
Keskmine
  • Korpusevärv: must
  • TECDOC-mootorinumber: 23529
  • Vastab originaalosa värvile: must
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
5,10 €
KW Piduritule lüliti
510 227
Keskmine
  • Korpusevärv: must
  • TECDOC-mootorinumber: 23529
  • Vastab originaalosa värvile: must
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Seeria: Made in Italy - OE Equivalent
5,25 €
FACET Piduritule lüliti
7.1227
Keskmine
  • Korpusevärv: must
  • TECDOC-mootorinumber: 23529
  • Vastab originaalosa värvile: must
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
7,03 €
Stark Piduritule lüliti
SKBL-2110036
Säästlik
  • Sõidukitüüp: Sandero
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Kaal (kg): 0.014
  • Korpusevärv: valge
  • Pistikkontaktide arv: 4
  • Rakendustüüp: elektriline
▼ Kuva kõik omadused (2)
7,23 €
FACET Lüliti,sidurdamine(GRA)
7.1291
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 23529
  • Värv: Sinine
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
8,44 €
FACET Piduritule lüliti
7.1292
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 23529
  • Korpusevärv: valge
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
9,53 €
VEMO Piduritule lüliti
V46-73-0032
Keskmine
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Asukoht: Jalaruum
  • Kaal (kg): 0.014
  • OE-numbri jaoks: 8200276361
  • Korpusevärv: valge
  • Pistikkontaktide arv: 4
▼ Kuva kõik omadused (1)
10,42 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname