Õlisurve/-taseme andur: DACIA SANDERO II 1.2 (2012 - ...)

Kataloog  ► DACIA  ► SANDERO II  ► 1.2  ► Mootor  ► Õlisurve/-taseme andur 

CALORSTAT by Vernet Õlisurvelülitus
OS3588
Preemium
  • Keermemõõt: M14x1.5
  • Lülitusrõhk [bar]: 0.9
  • Anduritüüp: kinnine anduri ehitusviis
3,03 €
EPS Õlisurvelülitus
1.800.153
Keskmine
  • Värv: hall
  • TECDOC-mootorinumber: 23529
  • Surve (bar): 1
  • Võtmekaugus: 21
  • Keermemõõt: M14x1,5
3,10 €
KW Õlisurvelülitus
500 153
Keskmine
  • Värv: hall
  • TECDOC-mootorinumber: 23529
  • Surve (bar): 1
  • Võtmekaugus: 21
  • Keermemõõt: M14x1,5
  • Seeria: Made in Italy - OE Equivalent
3,16 €
ERA Õlisurvelülitus
330827
Keskmine
  • Surve (bar): 0.9
  • Keermemõõt: M14 x 1,5
  • tehnilise informatsiooni number: Circuit N.C.
3,43 €
FEBI BILSTEIN Õlisurvelülitus
108162
Keskmine
  • Võtmekaugus: 21
  • Kaal (kg): 0.04
  • Lülituspunktid [bar]: 0.9
  • Ühenduste arv: 1
  • Täiendav tooteinfo 2: koos rõngastihendiga
  • Väliskeerme mõõde: M14 x 1,5
3,73 €
SWAG Õlisurvelülitus
24 10 8162
Keskmine
  • Võtmekaugus: 21
  • Kaal (kg): 0.04
  • Lülituspunktid [bar]: 0.9
  • Ühenduste arv: 1
  • Täiendav tooteinfo 2: koos rõngastihendiga
  • Väliskeerme mõõde: M14 x 1,5
3,73 €
FACET Õlisurvelülitus
7.0153
Keskmine
  • Värv: hall
  • TECDOC-mootorinumber: 23529
  • Surve (bar): 1
  • Võtmekaugus: 21
  • Keermemõõt: M14x1,5
3,87 €
DELPHI Õlisurvelülitus
SW90072
Preemium
  • Surve (bar): 0.9
  • Läbimõõt [mm]: 55
  • Keermemõõt: M14*1.5
  • Võtmekaugus: 22
  • Pistikkontaktide arv: 1
  • Korpusevärv: hall
4,14 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname