Turbo survevoolik: CITROËN NEMO Mahtuniversaal 1.3 HDi 75 (2010 - ...)


THERMOTEC Turbo lõdvik
DCF059TT
Keskmine
  • OE-numbri jaoks: 51856675
  • Asukoht: üleval
  • OE-numbri jaoks: 0382.RA
6,39 €
BUGIAD Turbo lõdvik
88670
Säästlik
  • OE-numbri jaoks: 51856675
  • Täiendav tooteinfo 2: koos kammitsatega
13,26 €
NTY Turbo lõdvik
GPP-AR-000
Säästlik
  • OE-numbri jaoks: 1607045880
  • Asukoht: Sissepääs
  • Seerianumber: GPP-AR-000
17,56 €
ORIGINAL IMPERIUM Turbo lõdvik
17668
Säästlik
  • Pikkus (mm): 321
  • Täiendav tooteinfo: ilma toruühendusteta
  • Kaal (g): 415
  • Materjal: Kumm
18,35 €
GATES Turbo lõdvik
09-0457
Preemium
  • Turbokompressori toru: Külm külg
  • Turbokompressori toru: Kompressoriõhu radiaator pärast mootorit
  • Siseläbimõõt 1 [mm]: 44
  • Siseläbimõõt 2 (mm): 44
  • vooliku pikkus [mm]: 250
  • Materjal: AEM (Etüleenakrülaatkautšuk)
▼ Kuva kõik omadused (2)
27,36 €
Metalcaucho Turbo lõdvik
07686
Keskmine
  • Kaal (kg): 0.06
30,41 €
KRAFT AUTOMOTIVE Turbo lõdvik
2965519
Säästlik
31,35 €
BUGIAD Turbo lõdvik
88644
Säästlik
  • OE-numbri jaoks: 1607045880
  • OE-numbri jaoks: 51848880
  • Siseläbimõõt 1 [mm]: 38
  • Siseläbimõõt 2 (mm): 70
39,21 €
SASIC Turbo lõdvik
3330047
Preemium
46,53 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname