Peasilinder: CITROËN JUMPY I (U6U_) 2.0 (2000 - 2006)

Kataloog  ► CITROËN  ► JUMPY I (U6U_)  ► 2.0  ► Sidur  ► Peasilinder 

ABE Peasilinder, sidur
F9F009ABE
Säästlik
  • Läbimõõt [mm]: 19.05
  • Ava Ø (mm): 19.05
18,42 €
LPR Peasilinder, sidur
2234
Säästlik
  • Kinnitusaukude vahe (mm): 50
  • Paigaldus tüüp: Pistikühendus
  • Pidurisüsteem: FTE
  • Kolvi läbimõõt [mm]: 19.05
  • Materjal: Alumiinium
21,58 €
BLUE PRINT Peasilinder, sidur
ADBP340001
Keskmine
  • Kaal (kg): 0.234
32,53 €
DELPHI Peasilinder, sidur
LM80401
Preemium
  • Ava Ø (mm): 19
33,15 €
Metalcaucho Peasilinder, sidur
05936
Keskmine
  • Kaal (kg): 0.19
36,15 €
BOSCH Peasilinder, sidur
0 986 486 155
Preemium
  • vasak/paremroolimine: parempoolse roolimise jaoks
  • Kolvi läbimõõt [mm]: 19.05
37,17 €
NTY Peasilinder, sidur
NSP-CT-006
Säästlik
  • Pidurisüsteem: FTE
  • Materjal: Alumiinium
  • Kinnitusaukude hulk: 2
  • Kinnituspoltide vahekaugus [mm]: 50
  • Läbimõõt [mm]: 19
  • Seerianumber: NSP-CT-006
37,75 €
FEBI BILSTEIN Peasilinder, sidur
174866
Keskmine
  • Kaal (kg): 0.234
37,92 €
SACHS Peasilinder, sidur
6284 600 735
Preemium
  • vasak/paremroolimine: parempoolse roolimise jaoks
  • Kastitüüp: BE4R
39,06 €
TRW Peasilinder, sidur
PND317
Preemium
  • Läbimõõt [mm]: 19.05
  • Materjal: Malm
Hind alates
40,78 €
Kõik hinnad

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname